Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde vara med två, men jag fattade inte alls först. Vadå fittoff? Fuck off har jag hört...
Stavas fittoffs med två eller tre t?
Var inte ledsen, jag har också håriga hobfötter. Vi kan ha tåtofsar.
ballerina året om.Åh ja! Jag brukar samla ihop det mesta i en knut mitt på foten under sommaren, men det är så himla opraktiskt på vintern. Som om skorna inte är anpassade för tofsar på fötterna
Fläta ner det mellan tårna?Åh ja! Jag brukar samla ihop det mesta i en knut mitt på foten under sommaren, men det är så himla opraktiskt på vintern. Som om skorna inte är anpassade för tofsar på fötterna
ballerina året om.
Byt nick till ballerinaupproret!
Har du nån som helst aning om hur jobbigt det är när det fastnar snö i tåtofsarna?ballerina året om.
Byt nick till ballerinaupproret!
Inte för kvinnor, givetvis. Det heter människor - män i skor. Kvinnor ska gå barfota och flasha det väl omhändertagna fothåret!Åh ja! Jag brukar samla ihop det mesta i en knut mitt på foten under sommaren, men det är så himla opraktiskt på vintern. Som om skorna inte är anpassade för tofsar på fötterna
Så kommer du här och ska språkpolisa dig! Det var den kvällen det!
Har du nån som helst aning om hur jobbigt det är när det fastnar snö i tåtofsarna?
JAHA, ska du sexualisera alla kvinnor igen? MANSGRISInte för kvinnor, givetvis. Det heter människor - män i skor. Kvinnor ska gå barfota och flasha det väl omhändertagna fothåret!
Det är då det är bra att ha stay ups istället för hela strumpbyxr, då är det bara att dra upp kjolen och "Meh, jag matchar iaf mina fittoffsar, titta!"Vill ju bara vara ung, fräsig och med
Nu känns det PRECIS som när jag var inne på H&M och frågade en anställd om tröjan jag hittat fanns i större storlek. Först sade hon att de främst riktade sig till en yngre publik och sen att tröjan var en klänning.
Så inte cool.
Får gå och fila på kyskhetstofsarna.
JAHA, ska du sexualisera alla kvinnor igen? MANSGRIS
Vill ju bara vara ung, fräsig och med
Nu känns det PRECIS som när jag var inne på H&M och frågade en anställd om tröjan jag hittat fanns i större storlek. Först sade hon att de främst riktade sig till en yngre publik och sen att tröjan var en klänning.
Så inte cool.
JAHA, ska du sexualisera alla kvinnor igen? MANSGRIS
Vadå dra upp? Klänningen var ju redan tröjkort. Jag börjar fatta varför!Det är då det är bra att ha stay ups istället för hela strumpbyxr, då är det bara att dra upp kjolen och "Meh, jag matchar iaf mina fittoffsar, titta!"
Vill ju bara vara ung, fräsig och med
Så inte cool.
Smaaart!Vadå dra upp? Klänningen var ju redan tröjkort. Jag börjar fatta varför!