bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så kommer du här och ska språkpolisa dig! Det var den kvällen det! :( :(

Vill ju bara vara ung, fräsig och med:(

Nu känns det PRECIS som när jag var inne på H&M och frågade en anställd om tröjan jag hittat fanns i större storlek. Först sade hon att de främst riktade sig till en yngre publik och sen att tröjan var en klänning.
Så inte cool. :( :(

Får gå och fila på kyskhetstofsarna.

Nu känns det PRECIS som när jag var inne på H&M och frågade en anställd om tröjan jag hittat fanns i större storlek. Först sade hon att de främst riktade sig till en yngre publik och sen att tröjan var en klänning.

Det är då det är bra att ha stay ups istället för hela strumpbyxr, då är det bara att dra upp kjolen och "Meh, jag matchar iaf mina fittoffsar, titta!" :D

Hon bara månade om ditt värdsliga samvete genom att få dig att välja jutesäckar som kläder istället för H&Ms tvivelaktiga kläder. Bär dina jutesäckar och tåtofsar med stolthet!

Det är för övrigt en helt underbar anekdot! (Ser du, anekdot - panchisvarning på mig med!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 161
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama