Jag har ungdomens källa!
Skryt lagom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ungdomens källa!
Det är kö nu, men i oktober borde det gå bra. Man får passa sig för att doppa strumpbyxorna bara, det kan bli lite trångt för benen då. För att inte tala om kyskhetsbältet...När kan jag komma och hälsa på?
Det är kö nu, men i oktober borde det gå bra. Man får passa sig för att doppa strumpbyxorna bara, det kan bli lite trångt för benen då. För att inte tala om kyskhetsbältet...
Jag försöker, därför jag inte berättar om kunskapens källa och rikedomens källa.Skryt lagom!
Men Sschh!
Sluta med allt er OT och återgå till strumbyxediskussionen!JAMENDÅSKRIVERJAGVÄLIHOPDÅDINFÖRBANNADEFITTOFFSMOTSTÅNDARE!!!
Nej, för jag är på dåligt humör efter att ha försökt få ner benen i nagellacksburken hela kvällen.Sluta med allt er OT och återgå till strumbyxediskussionen!
Nej, för jag är på dåligt humör efter att ha försökt få ner benen i nagellacksburken hela kvällen.
JAMENDÅSKRIVERJAGVÄLIHOPDÅDINFÖRBANNADEFITTOFFSMOTSTÅNDARE!!!
jag är verkligen INTE fittoffsmotståndare!!
Skrev fottoffsmotståndare först. Måste vara för @Killaloe och hennes hobfötter?
Stavas fittoffs med två eller tre t?
Stavas fittoffs med två eller tre t?
Sluta racka på mina hobfötter! Det kommer bli nästa stora modegrej och då kommer du ångra att du inte hakade på trenden i tid!
Två. Tvivlar du på min kunskap?!Stavas fittoffs med två eller tre t?