Faktum är att jag är lite könsförvirrad :O
Nutterå! Du behöver inte välja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faktum är att jag är lite könsförvirrad :O
Kanibalism!! Ring Aftonbladet!
Ja jag får nog göra det, tur jag bor så nära!
Sy, ja smart du är! Hade ju faktiskt MVG i syslöjd! *börjar rita på ett mönster*
Jag är vegan! Det borde du veta om någon!
Inbillar jag mig iaf att jag är, har bara ätit sallad till kvällsmat denna veckan.
Jag är vegan! Det borde du veta om någon!
Inbillar jag mig iaf att jag är, har bara ätit sallad till kvällsmat denna veckan.
Filma gärna när du ska göra hål i metallen med en synål!
Om jag inte ätit något animaliskt typ den senaste minuten är jag ju vegan just nu? Eller?
Synål?! Amatör! Jag får ju använda popnit fattaru väl!
Har jag missat nått eller?
Typ "Jag är vegan utom när jag äter"? Eller är det inte så det funkar?
Förmodligen. Har jag sagt något är det så. Eller så är det så tills jag blir motbevisad, då har jag aldrig sagt det. Och citerar du mig för att bevisa att jag sagt dig säger jag bara att det är osportsligt att dra upp gammal skåpmat.Det trodde iaf jag, men jag kanske har missförstått alltihop!
Förmodligen. Har jag sagt något är det så. Eller så är det så tills jag blir motbevisad, då har jag aldrig sagt det. Och citerar du mig för att bevisa att jag sagt dig säger jag bara att det är osportsligt att dra upp gammal skåpmat.
Mvh diskussionsproffs
Källa på det?
Källa på vaddå? Jag har aldrig sagt något! Näver bäver. Jag bara sitter här och är lite vän och försynt, som sig anstår ett fruntimmer.
Kollar på en bra film på sexan. Postapokalyptisk/vampyr/västern/thriller. Best of the best liksom.
Jag har ungdomens källa!Har ni egna vattenkällor?
Jag har ungdomens källa!
Källa på det?
Vadå källa? Jag har väl aldrig sagt nåt om det?
Jäkla kultursnobb. Sitter och skryter med all finkultur du konsumerar. Bah.
Källa på det?
Källa på det?
Källa på det?