Nu tänker jag tycka tvärtom, för du argumenterar så himla aggressivt!!!
GULT ÄR FIIIIIIINT!
Nu känner jag mig kränkt. Och sårad. Och... och... kränkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tänker jag tycka tvärtom, för du argumenterar så himla aggressivt!!!
GULT ÄR FIIIIIIINT!
Ah, nice! Var köper du dina underkläder? Jag har märkt att det blir problematiskt med bomull redan vid kaststjärna, så jag skulle behöva nåt mer hållbart.Jag är uppe i morgonstjärna nu, det gäller att inte fuska på vägen!
Så här känner jag med, fast egentligen gillar jag mer rött..Nu tänker jag tycka tvärtom, för du argumenterar så himla aggressivt!!!
GULT ÄR FIIIIIIINT!
Sluta ta på dig offerkoftan!Nu känner jag mig kränkt. Och sårad. Och... och... kränkt!
Vem har sagt att Rune och Urban är män? En får faktiskt kalla sig vad en vill.Nu tycker jag att du är lite tråkig som gör mannen till norm här. Och tvåsamheten. Du behöver nog komma hit och få lite hen-sagoläsning.
Absolut, bakom en stark kvinna - står ju en annan stark kvinna (eller en hen?)
Känner du också Major Näs?
Lilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilaliiiiiila. Och käft sen.Så här känner jag med, fast egentligen gillar jag mer rött..
Sluta ta på dig offerkoftan!
Vad googlade du på nu?
Jag tror @Mammas egentligen är Xena. Funderar på att byta namn och avatar som en hyllning.Vad googlade du på nu?
Ah, nice! Var köper du dina underkläder? Jag har märkt att det blir problematiskt med bomull redan vid kaststjärna, så jag skulle behöva nåt mer hållbart.
Nu känner jag mig kränkt. Och sårad. Och... och... kränkt!
Alltid kyskhetsbälte. Lite trixigt att pilla in den utan att ta av dem, men vad gör man inte liksom?
Men det går ju inte för sig. Jag vill ju visa mina fitthårsdekorationer så att pojkarna ska tycka om mig, det går ju inte med ett kyskhetsbälte?Alltid kyskhetsbälte. Lite trixigt att pilla in den utan att ta av dem, men vad gör man inte liksom?
Vem har sagt att Rune och Urban är män? En får faktiskt kalla sig vad en vill.
Men det går ju inte för sig. Jag vill ju visa mina fitthårsdekorationer så att pojkarna ska tycka om mig, det går ju inte med ett kyskhetsbälte?
Men det går ju inte för sig. Jag vill ju visa mina fitthårsdekorationer så att pojkarna ska tycka om mig, det går ju inte med ett kyskhetsbälte?