Hedinn
Moderator
Givetvis. Du pratar om avatarer, titta på min. Ser det ut som att jag gillar vita saker, eller?Jag har en misstanke om att du bara försöker skjuta fokus från den ack så viktiga äggvitan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis. Du pratar om avatarer, titta på min. Ser det ut som att jag gillar vita saker, eller?Jag har en misstanke om att du bara försöker skjuta fokus från den ack så viktiga äggvitan..
Det var alltså som jag misstänkte. Nu känner jag och mitt henhår oss kränktaGivetvis. Du pratar om avatarer, titta på min. Ser det ut som att jag gillar vita saker, eller?
Jag är inte heller nöjd med hur äggvitan får hamna i skymmundan! Vi får starta ett missnöjesparti ang det här!
Snart val! Äggvitepartiet ftw.
KRYSSA MIG FFS!!!!
Tur för dig att du är röd enligt din avatar, annars hade @Petruska kommit och hoppat på dig med
Snart val! Äggvitepartiet ftw.
KRYSSA MIG FFS!!!!
Nä, men så du säger! Det var faktiskt inte jag som började med att man borde matcha med hästen också! Så skjut inte mig för det!
Ja för ramen är vit så antagligenGivetvis. Du pratar om avatarer, titta på min. Ser det ut som att jag gillar vita saker, eller?
Vart har jag sagt att jag ska skjuta dig? jag är faktiskt inte så våldsam av mig, jag blir otroligt ledsen när du tillskriver mig sådana egenskaper.
Den enda sanna vitan!
Det var inte meningen! Men jag blev ju också ledsen! Kram?
Nu tycker jag att du börjar förtrycka strumpbyxorna och fitthårsrosetterna!
Har precis bäddat ner barnet med Bläckis. Ja, inte den Bläckis ni tänker på, en annan!
Är det kvitt så kan vi kramas och bli sams? Smart!
Ligga?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJag ändrar fokus så att vi inte tappar fokus på det viktiga i diskussionen.
Mig.
@Mammas Du får vara första valet, så är jag andra på krysslistan dårå!
Den enda sanna vitan!