Alltså de där liknar såna där spanska ryttare som polisen kastar på vägen så att tjuvar ska få punka. Ska man verkligen ha dem i snippan?Självklart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså de där liknar såna där spanska ryttare som polisen kastar på vägen så att tjuvar ska få punka. Ska man verkligen ha dem i snippan?Självklart!
Ja, visst var det?!
Tack för erbjudandet, men jag har avlagt kyskhetslöfte for the time beeing.
Vore du här skulle jag kunna bädda ner dig också. Ge dig en välling och en puss, vilken dröm va?
Vitan, gulan, hör ni inte själva hur löjligt det låter?Jag tycker verkligen inte att ni problematiserar vitheten tillräckligt!
Varför får inte gulan vara med?
Jag tycker verkligen inte att ni problematiserar vitheten tillräckligt!
Jag tycker verkligen inte att ni problematiserar vitheten tillräckligt!
Saga också!
Ja, du vet, OM den där myten om våldtäktsfolket är sann så har man världens bästa skydd. Samtidigt som det är snyggt, liksom. Jag funderar på att sätta dit en kaststjärna också.Alltså de där liknar såna där spanska ryttare som polisen kastar på vägen så att tjuvar ska få punka. Ska man verkligen ha dem i snippan?
Alltså de där liknar såna där spanska ryttare som polisen kastar på vägen så att tjuvar ska få punka. Ska man verkligen ha dem i snippan?
Alltså de där liknar såna där spanska ryttare som polisen kastar på vägen så att tjuvar ska få punka. Ska man verkligen ha dem i snippan?
Men herreguuuuud, gult är ju fult vet du väl! Jag är i min fulla rätt att säga det, hela långa dagen om jag vill! Ful-gul! Guliful!
Så klart! "Rune och Urban adopterar "Såklart! Men bara PK-stämplade!
Känner du också Major Näs?Majonääääs!
Absolut, bakom en stark kvinna - står ju en annan stark kvinna (eller en hen?)Jag vill bara ha pengar och berömmelse, fixar du politiktjafset? Tack snuttan!
Så klart! "Rune och Urban adopterar "
Ja, du vet, OM den där myten om våldtäktsfolket är sann så har man världens bästa skydd. Samtidigt som det är snyggt, liksom. Jag funderar på att sätta dit en kaststjärna också.
Strålande!
Ohnoez! Alltid sen på.... eh, bollen.
Jag är uppe i morgonstjärna nu, det gäller att inte fuska på vägen!
Vad googlade du på nu?Jag är uppe i morgonstjärna nu, det gäller att inte fuska på vägen!
Så klart! "Rune och Urban adopterar "