WHYYYYYYYY?????Jag försökte bara döda tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WHYYYYYYYY?????Jag försökte bara döda tråden.
Vad är en kamelbak? Någon underlig fittform? Hört talas om kameltå...Ta den här, säg att det är sportdryck. Folk kommer tro du är fit.
Mvh träningsguru
Tror att Lillelorden brukar köpa av såna där lastbilspolacker.
Pröva i nätdejtingtråden istället!Själva försökte vi få napp genom att klockan halv sex på morgonen skråla "ligg med alla brudar" på bussen. Ingen ville ligga, jag undrar fortfarande varför
WHYYYYYYYY?????
Ja, det kanske fungerar där istället?Pröva i nätdejtingtråden istället!
Det är mitt fredagsmys. Jag dödar trådar.WHYYYYYYYY?????
Smart! Det ska jag också börja med. Tror du det är lika hett fast jag befinner mig i Sverige?
Garanterat!Ja, det kanske fungerar där istället?
Vad är en kamelbak? Någon underlig fittform? Hört talas om kameltå...
Du har inte lånat ut den till någon då?För att återknyta till trådens ämne: Jag hittar inte min menskopp! Hur är det möjligt att tappa bort den mellan varje mens? Jag har letat ÖVERALLT....
.....Har tom dubbelkollat i fitty.
För att återknyta till trådens ämne: Jag hittar inte min menskopp! Hur är det möjligt att tappa bort den mellan varje mens? Jag har letat ÖVERALLT....
.....Har tom dubbelkollat i fitty.
Ja, det är när den sticker ut, som en svans.Vad är en kamelbak? Någon underlig fittform? Hört talas om kameltå...
Vad har de stackars träden gjort för ont?Om en inte gillar tråden går det faktiskt bra att inte läsa! Det är ett DISKUSSIONSforum, så det så!
Om jag inte får ligga sen, så skyller jag på dig!Garanterat!
Skratta inte åt henom, hen övertolkar så lätt och får storhetsvansinne. Nu kommer vi aldrig bli av med henom.
Jag som trodde det var lugnt nu när henom åkt utomlands men så kommer du in och uppmuntrar henoms beteende
Ohja. Åtminstone om du tar på dig din foliehatt!