bollensdag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, tänk dig det här, men med några fittoffsrosetter och flätade tåhår, så har du Lillelorden.
hav_skum.jpg
Åhnäe, nu rodnar jag ända från flinten till myspinnen! Hittade du den gamla fyllebilden...

Jag håller med! Eller ett spår skulle gå bra också, då duger ju även spårvagnsspår!

Och jag insåg när jag vaknade att DET BARA ÄR 1 DAG KVAR TILL STRUMPBYXEDAGEN! :banana: Så här förväntansfull har jag aldrig varit inför jul och andra kommersiella meningslösa högtider.
Suck, göteborgare... Nej, ett spårvagnsspår duger inte. Spårvagnar duger aldrig.

Hur vet du att gurkan inte är plågad, va? Varför är tomaten mer värd än gurkan?!
Hade gurkan varit plågad hade den varit kuperad, utan bedövning! Och hur vet du att tomaten är mer värd, har du någon källa på det? Och kom inte dragande med en frökatalog nu, frön är inte relevanta i debatten alls! :banghead:

Hade gurkan varit plågad hade den varit kuperad, utan bedövning! Och hur vet du att tomaten är mer värd, har du någon källa på det? Och kom inte dragande med en frökatalog nu, frön är inte relevanta i debatten alls! :banghead:
Men det är ju fröna som är framtiden!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Fram med de bästa recepten på päron. Trädet dignar och de är mogna nu.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Krålus
·
Mat Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
2
Svar
39
· Visningar
1 158
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: emma-vsm
·
Mat Fram med era bästa recept på körsbär som inte innebär att se skall förvaras i frysen.
Svar
7
· Visningar
229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV