Åhnäe, nu rodnar jag ända från flinten till myspinnen! Hittade du den gamla fyllebilden...Alltså, tänk dig det här, men med några fittoffsrosetter och flätade tåhår, så har du Lillelorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhnäe, nu rodnar jag ända från flinten till myspinnen! Hittade du den gamla fyllebilden...Alltså, tänk dig det här, men med några fittoffsrosetter och flätade tåhår, så har du Lillelorden.
Det är ingen fyllebild, det är en skumbild.Åhnäe, nu rodnar jag ända från flinten till myspinnen! Hittade du den gamla fyllebilden...
Vinsten för den mest spårade borde vara ett tåg. Eller ett lok, åtminstone.Tror nästan att denna tråd vinner pris som bukes mest spårade 2014. Här får ni en gurka:
Vinsten för den mest spårade borde vara ett tåg. Eller ett lok, åtminstone.
Tror nästan att denna tråd vinner pris som bukes mest spårade 2014. Här får ni en gurka:
Vinsten för den mest spårade borde vara ett tåg. Eller ett lok, åtminstone.
Suck, göteborgare... Nej, ett spårvagnsspår duger inte. Spårvagnar duger aldrig.Jag håller med! Eller ett spår skulle gå bra också, då duger ju även spårvagnsspår!
Och jag insåg när jag vaknade att DET BARA ÄR 1 DAG KVAR TILL STRUMPBYXEDAGEN! Så här förväntansfull har jag aldrig varit inför jul och andra kommersiella meningslösa högtider.
Suck, göteborgare... Nej, ett spårvagnsspår duger inte. Spårvagnar duger aldrig.
Här har du ett gurktåg:
Ja för vem vill ha en plågad dansk tomat på mackan? Inte jag, i den sämsta av världar har jag hellre en plågad holländsk tomat på mackan!Men titta vad bra! Tack, lite roligare med gurka på ostsmörgåsen.
Ja för vem vill ha en plågad dansk tomat på mackan? Inte jag, i den sämsta av världar har jag hellre en plågad holländsk tomat på mackan!
Själv föredrar jag lyckliga paprikor från Ungern som har nationalistiska åsikter. De är så himla söta! Tihi
Gröna? Är du galen? Det matchar inte det röda nagellacket på strumpbyxan!Men bara om de är gröna!
Hur vet du att gurkan inte är plågad, va? Varför är tomaten mer värd än gurkan?!Ja för vem vill ha en plågad dansk tomat på mackan? Inte jag, i den sämsta av världar har jag hellre en plågad holländsk tomat på mackan!
Hade gurkan varit plågad hade den varit kuperad, utan bedövning! Och hur vet du att tomaten är mer värd, har du någon källa på det? Och kom inte dragande med en frökatalog nu, frön är inte relevanta i debatten alls!Hur vet du att gurkan inte är plågad, va? Varför är tomaten mer värd än gurkan?!
Men det är ju fröna som är framtiden!!Hade gurkan varit plågad hade den varit kuperad, utan bedövning! Och hur vet du att tomaten är mer värd, har du någon källa på det? Och kom inte dragande med en frökatalog nu, frön är inte relevanta i debatten alls!
Gröna? Är du galen? Det matchar inte det röda nagellacket på strumpbyxan!
Nähä, för det är jorden! Har du försökt plantera tomater i en öken nån gång, vavavava? Nä, jag tänkte väl det!Men det är ju fröna som är framtiden!!
Uppenbarligen är du en sån där mili tant som har grönt lack, my bad! Jag misstog mig!De matchar gurkan på smörgåsen! Och hur vet du att mitt nagellack är rött?! Vad tror du om mig egentligen?!