Tycker att vi saknar ett perspektiv i den här tråden:
Ni är så oansvariga!
Vi tänker ju på barnen hela tiden! Ingen ska behöva växa upp i ett land där det äts plågade och olyckliga gurkor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att vi saknar ett perspektiv i den här tråden:
Ni är så oansvariga!
Ja, det finns en anledning till det.Tycker att vi saknar ett perspektiv i den här tråden:
Ni är så oansvariga!
Åhh. Den gamla bilden.
Vi tänker ju på barnen hela tiden! Ingen ska behöva växa upp i ett land där det äts plågade och olyckliga gurkor!
Ja, det finns en anledning till det.
På tal om kroppsstrumpa, liksom.
Inte mina!Nä, mina lökar är blyga så de lyckas alltid gömma sig bakom rabarbern!
Joho, om man är så charmig som jag! You know you like it, Mamas!Det är inte charmigt att slänga upp bilder på sig själv som barn i tid och otid. Skärpning!
Wow, rena rama rapunzel ju! Viklen sjysst lök!Inte mina!
Helt OT, (ber om ursäkt för detta) men nån mer som tänkte äta tacos ikväll?
Blev så sjukt sugen efter allt lökprat.lök och kroppsstrumpa i ett liksom.
KANNIBALISM!Helt OT, (ber om ursäkt för detta) men nån mer som tänkte äta tacos ikväll?
Blev så sjukt sugen efter allt lökprat.lök och kroppsstrumpa i ett liksom.
Det är väl det som åsyftas? Hade du fått dig en kyss hade du inte varit så förbannat bitter.Du menar okysst? Jag har inte hånglat med någon moderator, var får du allt ifrån?
Det är du som gör den kopplingen, inte jag!Barn och gurkor i samma mening? pervo!
Bitter? Hmmm...kanske lite salt på tomaten kan hjälpa?
Nej nej nej, det är söta flickor som pojkarna vill ha, vet du väl? Hur ska de annars ta sig ur trikåerna?Bitter? Hmmm...kanske lite salt på tomaten kan hjälpa?