ok så då får man helt enkelt räkna med att den drar med sig en god dåSjälvmordsbombaren får ju välja att explodera när helst hen vill, alltså kan hen göra det vid lynchen också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok så då får man helt enkelt räkna med att den drar med sig en god dåSjälvmordsbombaren får ju välja att explodera när helst hen vill, alltså kan hen göra det vid lynchen också.
Självmordsbombaren får ju välja att explodera när helst hen vill, alltså kan hen göra det vid lynchen också.
Måste rösta nu så jag inte missar DL!
Med stöd av teorin jag skrev tidigare idag tycker jag att det osar lite kring cirkus, Q4 och Idahoe. Även Lobelia är lite misstänkt i mina ögon pga sin frånvaro idag men det kan ju ha helt naturliga orsaker. Detta är ju bara första dagen och jag känner ändå att den här personen uppfört sig mest skumt hittills.
Supersonic röstar Idahoe
Jag säger som flera andra - det känns osannolikt att lyan skulle bestå av fler än 4 onda med tanke på att det är rätt få och svaga goda specialroller.
Samma vad? 4 ulvar?Jag tror och hoppas på samma.
22.00När är DL1?
LenaH skriver
FiaM svarar
Samma vad? 4 ulvar?
BSF gjorde ju en beräkning på 3-5 ulvar.
Jag hoppas på 3.
Var visst otydlig, ja fyra ulvar. Jag håller förvisso med om att det vore bättre med tre eftersom lyan är så stark men kommer själv att utgå från att de är fyra. Fem tror jag inte riktigt på då det skulle bli lite väl tufft och då är det ju dessutom mer än en tredjedel av deltagarna som är onda. Men visst, hellre räkna med att det kanske är en för många och bli positivt överraskad än tvärtom.LenaH skriver
FiaM svarar
Samma vad? 4 ulvar?
BSF gjorde ju en beräkning på 3-5 ulvar.
Jag hoppas på 3.
Eller så är LL en mycket bra LL och så är de bara två!
Hmm, ja så har inte jag valt att se det iom att den får välja närhelst den vill, ser han att han blir lynchad kan han ju skicka in om sprängning. Tänk som jägaren fast närhelst hen vill.Fast som jag ser det är det två olika saker. Antingen spränger sig självmordsbombaren och kan då inte lynchas. Eller så lynchas den och frågan är då om den samtidigt tar med sig någon i döden utan att den gör en aktiv sprängning.
Eller så är LL en mycket bra LL och så är de bara två!
Du har fått det om bakfoten, det ska vara [B]Ljusberg[/B]Det är när vi börjar kalla dig Bäckström som du kan börja undra...
Jag tycker det är intressant att @supersonic introducerade en teori om @Idahoe som @Blacksmithfarm sedan följer ganska lätt och röstar på Idahoe. Supersonic röstar sedan även på Idahoe baserat på samma teori.
Eller kanske bara en? Uppenbarligen behöver ju inte plural betyda plural
Du menar en som både är självmordsbombare och ulv i fårakläder?
Haha nej alltså, 1 "vanlig ulv" + 1 självmordsbombare + 1 ulv i fårakläder. Så tre totalt.