DL 1
12:19 Blacksmithfarm röstar på Idahoe
Idahoe: 1
12:19 Blacksmithfarm röstar på Idahoe
Idahoe: 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg sammanställning ffa om det är din första lek
Enda orsak till att jag inte är med är dör Att göra det svårare för dig.Jag röstar på @Klara !
För att det är väldigt skumt att inte vara med och därmed ta bort den jag alltid misstänker!
Inte så mycket ännu att gå på men jag börjar lite försiktigt
Idahoe har inte lekt på länge och ser fram emot den här lite simplare leken. Konstaterar att h*n spelat med de flesta här innan. Instämmer i fördelningen uträknad av BSF och har inget att invända, tycker det ska bli intressant att spela med få specialroller och många bybor. Ser h*n fram emot det för att det kommer bli enkelt att få ner de goda? Många bybor att käka? Med tanke på hur viktigt det verkade vara att få fram styrkeförhållandet mellan onda och goda... Misstänkt enligt mig
Lycka till! Det är bra med sådana visningar, lägenheten som jag sålde köptes av en som kom på en extra visning.vi kommer få hit en spekulant på visning av huset redan idag nu kl 14! egentligen har vi inte visning förrens 1/8 första gången så det verkar ju lovande!!
med det sagt så återkommer jag till tråden i em igen
vi kommer få hit en spekulant på visning av huset redan idag nu kl 14!
Nä för att flytta från karln....Säljer du huset för att du har fått flytta in i lyan?
Tack de skulle fundera så får vi väl se hur det går. Har ju ett hus på gång men då behöver jag runt 900000-1 milj över ( från utgångs priset på vårt hus har jag ca 700000 över så hoppas på budgivning !)Lycka till! Det är bra med sådana visningar, lägenheten som jag sålde köptes av en som kom på en extra visning.
Om jag vore ond skulle jag nog inte behöva uppmärksamma de onda öppet i tråden. Lyan har en egen konversation där de kan dividera om dylikt. Nu tror jag mig veta att det är din första lek utifrån vad du skrev efter lekslutet i förra leken och i anmälningstråden, så det kanske du inte visste?quarter4ever undrar samma som cirkus innan rollerna är tillsatta. Kommenterar Mirtais inlägg till cirkus om att den som utpekar en misstänkt själv är det. Funderar sedan vidare om att det inte finns någon ond utanför lyan och bekräftar BSF's fråga. Håller med BSF om fördelningen av onda och goda. Betonar också förtydligandet av de onda rollerna från LL. Undrar om detta är för att göra de goda mer medvetna om faran eller de onda mer medvetna om vad de kan åstadkomma?
Tja, då kan jag väl dra igång med fördelningsmatematiken då
Vi är 12 deltagare.
Den berömda tredjedelen ger 4 onda och 8 goda.
Det skulle ge 5 bybor + ängel, spion- och siarlärling på goda sidan och 2 vanliga ulvar, självmordsbombare och ulv i fårakläder på onda.
Vi har en lite starkare lya med självmordsbombare och ulv i fårakläder - och lite försvagade goda roller. Som det ser ut just nu i alla fall - som vi alla vet så kan ju allting hända i en ulvlek och det säkraste är att ta en ulv i taget och inte slappna av för att man känner sig säker på balansen...
Jag gissar i alla fall på 3-5 ulvar (inkl. specialarna).
@bollen__ hur många rader får spionlärlingen? Eller är det tänkt att det är nåt man inte ska veta?Spionlärling - Får varje natt viss spioninfo. LL lottar.
Inte så mycket ännu att gå på men jag börjar lite försiktigt
cirkus frågar om specialrollerna i lyan innan rollerna är utdelade. Spinner sedan vidare i funderingar kring självmordsbombaren och dennes möjlighet att definitivt få med sig en god vid sprängning. Är det planer som tar form eller konstateras det med lite rädsla över att bli ett offer själv? Svårt att säga så här tidigt.
okDet är tänkt att ni inte ska få veta det.
Jodå, jag tyckte bara det var kul att hojta i största allmänhet!
LenaH har hittat hit och hojtar fastän hon fått en roll. Är h*n inte nöjd med den tilldelade?
Hur var det nu- hade du papper på att du hade dåligt minne