Bok - "valpens första år"

oceanoverhead

Trådstartare
Jag har ett minne av en bok, som kallas något i stil med "valpens första år" eller så, och är en bok där man själv får fylla i t.ex. när valptänderna for, första valpkursen, vikt etc. Har googlat och sökt men ej funnit.. Någon som vet var man kan få tag i något liknande detta..?

Sv: Bok - "valpens första år"

Jag köpte "Mitt första år ...och hundåren som kommer sen" på Rusta annars tror jag att den kan finnas på typ Adlibris eller andra bokhandlar.

Sv: Bok - "valpens första år"

Hittade precis boken på adlibris! :D Hade nog sett den innan men trodde inte att det var en sån bok, så ja ignorerade den bara.:P Men stort tack för tipsen!..:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 088
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 227
Senast: Milosari
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 504
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka