Bojkott av amerikanska varor och tjänster

Fast det gör väl alla influencers? Det är ju deras jobb, att vara influerare och få betalt. Det är vad de lever på.
Mjae, inte riktigt. Visst har många influensor sponsrade inlägg, och det finns absolut sådana som bryter mot lagen och inte informerar att det är ett sponsrat inlägg, men det är inte det som avgör om någon är en influensa eller inte, utan just det beror på om de, som namnet antyder, har en påverkan på en grupp människor, inte att de är propagandaorgan

Det går inte att göra när man vara har en mandatperiod kvar.
Det behövs två.

Och storma, som en statskupp, kommer att ge inbördeskrig.
Det är de nog egentligen för civiliserade för, hoppas jag.
Tror du det på riktigt? De har ju redan jagat demokratiskt valda med skarpa vapen i capitolum. Tycker inte de verkar visa några som helst texken på att vara varken civiliserade eller intresserade av att följa konstitutionen. Och just nu verkar få levers of control fungera.

Nej det enda som hindrar honom från att sitta längre är nog om just deras levers of control börjar fungera eller liknande. Tror inte för ett ögonblick att han är civiliserad överhuvudtaget, han har aldrig visat några tecken på att vara civiliserad.

Fast det gör väl alla influencers? Det är ju deras jobb, att vara influerare och få betalt. Det är vad de lever på.

Själv känner jag inte heller till henne.
Det finns regler om att man ska vara tydlig med när man får betalt eller har fått en gåva som man sedan berättar om.

Så i så fall ska hon säga att IES har betalat mig X kronor för att försvara dem i media/IES har anställt mig för att uttala mig positivt om dem i media.

Tror du det på riktigt? De har ju redan jagat demokratiskt valda med skarpa vapen i capitolum. Tycker inte de verkar visa några som helst texken på att vara varken civiliserade eller intresserade av att följa konstitutionen. Och just nu verkar få levers of control fungera.

Nej det enda som hindrar honom från att sitta längre är nog om just deras levers of control börjar fungera eller liknande. Tror inte för ett ögonblick att han är civiliserad överhuvudtaget, han har aldrig visat några tecken på att vara civiliserad.

Nä. Jag tror inte alls man kan utgå ifrån att det USA vi känt till under vår livstid hittills kommer finnas kvar och fungera på samma sätt om ett, två eller tre år.

Jag blir bekymrad när jag hör det argumentet. Som om tredje riket aldrig hade hänt.

Nä. Jag tror inte alls man kan utgå ifrån att det USA vi känt till under vår livstid hittills kommer finnas kvar och fungera på samma sätt om ett, två eller tre år.

Jag blir bekymrad när jag hör det argumentet. Som om tredje riket aldrig hade hänt.
Jag tror att det kommer tillbaka.
Precis som att det finns ett Tyskland efter Tredje Riket.

Det finns regler om att man ska vara tydlig med när man får betalt eller har fått en gåva som man sedan berättar om.

Så i så fall ska hon säga att IES har betalat mig X kronor för att försvara dem i media/IES har anställt mig för att uttala mig positivt om dem i media.
Javisst, absolut, och det ”misslyckas” många med…! Det jag vände mig mot var att det skulle vara problematiskt i sig att influencers tar betalt för att influera. Det gör de ju hela tiden, influencer är ett jobb för de allra allra flesta.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka