Boende och lössvans

Lina_Zacha

Trådstartare
Angående Harvest Festival, så finns det någon här som skulle kunna erbjuda boende fredag-söndag för mina två stalltjejer, 19 resp 20 år och skötsamma?

Jag skulle även behöva låna en svart lössvans, då jag inte tror att beställning från usa kommer att hinna fram i tid.

Sv: Boende och lössvans

Angående Harvest Festival, så finns det någon här som skulle kunna erbjuda boende fredag-söndag för mina två stalltjejer, 19 resp 20 år och skötsamma?

Jag skulle även behöva låna en svart lössvans, då jag inte tror att beställning från usa kommer att hinna fram i tid.

Har dom egen bil så dom kan ta sig dit och fram själva.

tyvärr inte, vi kommer åka ner i hästbussen tillsammans. men där finns bara plats för 3 sovande. Det är ju lite fel årstid för tält, annars hade det varit ett bra alternativ. Så nu är det antingen hitta någon att bo hos som själv ska åka till tävlingsplatsen, eller så måste de stanna hemma. :(

tyvärr inte, vi kommer åka ner i hästbussen tillsammans. men där finns bara plats för 3 sovande. Det är ju lite fel årstid för tält, annars hade det varit ett bra alternativ. Så nu är det antingen hitta någon att bo hos som själv ska åka till tävlingsplatsen, eller så måste de stanna hemma. :(

De får klä på sig ordentligt så klarar de sig nog i tält ska du se ...
Hästskötare ska väl härdas ?!:eek:;):crazy::angel:

*KL*

tyvärr så känner jag bara en person i skövde.. och det är inne i centrala skövde utan bil...

Äh.. korkad fråga kanske men borde det inte gå att sova i hästdelen av transporten? det har jag gjort.. typ såhär års. Fast å andra sidan har jag sovit i vindskydd så här års med.. funkar bara man har rätt grejer..

Ett år var det snö på Greva under Harvest...

Hehe, vi får väl välja ut nån frostnatt här hemma så de får provsova i lastbilen. :devil:

Men ni alla som kör dit med vanligt släp utan bodel, hur kommer ni att bo? Kommer ni att sova i släpet eller hyr ni in er nånstans?

Det går absolut att lägga dom i hästdelen!

Ananrs kommer jag att ha min lastbil där, men jag vet inte om jag kommer att bo i den hela helgen eller åka hem, beror lite på.... Dock kommer jag definitivt att bo där tor-fre innan haltern men ni kommer inte förrän på fredag?

För haltern går på fredag va? *lika förvirrad som vanligt* :angel:

Wild Rein, har ni plats i Babyblå om jag skulle råka hyra ut min lastbil? :angel:;)

ja, för ovanlighetens skull är Harvest bara en tredagars, så haltern går på fredagen. Och eftersom Sören får stanna hemma så tar vi fredagen som resdag. Vi har ju trots allt drygt 50 mil ner. ;)

Men då kanske det går att ordna....

Om dom inte är för knussliga, den är ingen skönhet men man sover bra i den....

kl*
Nu är det bara tre veckor kvar.
Vad ska folket starta och med vad ?

Jag ska antagligen dit som hästskötare åt en klubbkamrat! :banana:

Vi har hyrd husvagn fr Skövde som ställs dit torsdag FM, varmt o gött:rofl:

Vi fick ett bra pris fr Torsd Fm till Sönd kväll, 750 kr och den har 5 bäddar, de kör dit den och ställer den på platts.

Det går absolut att lägga dom i hästdelen!

Ananrs kommer jag att ha min lastbil där, men jag vet inte om jag kommer att bo i den hela helgen eller åka hem, beror lite på.... Dock kommer jag definitivt att bo där tor-fre innan haltern men ni kommer inte förrän på fredag?

För haltern går på fredag va? *lika förvirrad som vanligt* :angel:

Wild Rein, har ni plats i Babyblå om jag skulle råka hyra ut min lastbil? :angel:;)

Ja visst, du brukar väl hyra ut skrot Lasse nuförtiden:angel: Det finns plats!!

Ja precis Malumbub...
Vilken tid skall damerna köras i säng och när skall dom väckas :angel::rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 740
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar