Böcker om NH/trick

Joyride

Trådstartare
Tipps på bra böcker om NH, grunderna eller om lastning, vill kunna lasta min själv.
Och bok om att börja göra trick med hästen.
Och var som finns att köpa? :)

Jag köpte precis en bok av Lisbeth Johnson (mfl) som heter Horsemanship. Jag har bara hunnit bläddra igenom den lite snabbt men den verkar väldigt bra. Den tar upp all från att ta av/på grimma till att lasta. Mycket bilder :up: :D

Puttar upp den här tråden lite :)

Skulle vilja ha lite mer tips på bra böcker om NH, horsemanship, frihetsdressyr. Hemsidor/bloggar går bra också.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 647
Senast: Ajda
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 679
Senast: doppler
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 207
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18