Böcker om NH/trick

Joyride

Trådstartare
Tipps på bra böcker om NH, grunderna eller om lastning, vill kunna lasta min själv.
Och bok om att börja göra trick med hästen.
Och var som finns att köpa? :)

Jag köpte precis en bok av Lisbeth Johnson (mfl) som heter Horsemanship. Jag har bara hunnit bläddra igenom den lite snabbt men den verkar väldigt bra. Den tar upp all från att ta av/på grimma till att lasta. Mycket bilder :up: :D

Puttar upp den här tråden lite :)

Skulle vilja ha lite mer tips på bra böcker om NH, horsemanship, frihetsdressyr. Hemsidor/bloggar går bra också.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
15 483
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 918
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar