Blodpudding i ugnen?!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Baronessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 587
B

Baronessan

Hur gör man blodpudding i ugnen? Sist jag gjorde det blev det för hårt och uppskattades inte så värst av hunden:crazy:
Hur många grader och hur länge?!
Någon som har koll på det?

Sv: Blodpudding i ugnen?!

Hur gör man blodpudding i ugnen? Sist jag gjorde det blev det för hårt och uppskattades inte så värst av hunden:crazy:
Hur många grader och hur länge?!
Någon som har koll på det?

Jag skär blodpuddingen i tärningar och brer ut dem på en plåt. in i ugnen på 100 grader ungefär till de slutar kladda på ytan. Hur lång tid har jag ingen aning om 5 - 10 min kanske. Eftersom jag rör om ofta går det rätt fort i alla fall. Hundarna uppskattar den mjuka kärnan, och jag uppskattar att det inte blir kladdigt i fickan.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 418
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
404
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Stora shoppingtråden III