Blir jag mormog idag?

kamomillo

Trådstartare
"Dottern" sms:ade i morse att dom var på väg till BB:)
Dom har 22 mil dit, så att det gäller att inte stanna hemma för länge, utan åka för säkerhets skull!
Förra gången dom fick barn blev dom hemskickade en gång, men jag hoppas att dom slipper det nu när det är mitt i vintern, -22 grader kallt.
Som hon skrev- en förlossning på en P-ficka i denna kyla kändes inte så frestande.....

Det blir en lång dag det här:crazy:
Men jäklar så spännande!

* Jenny *

Sv: Blir jag mormog idag?

Jag vet bara att dom blev kvar på BB, å springer i trappor...
Jag kommer att ha svårt att sova i natt:crazy:

* Jenny *

Det blev en liten tjej:love::love:
Minns inte alla detaljer hon rabblade i natt när hon ringde:o
Jag blev bara så himla glad!!!!!!

* Jenny *

Åh massor av grattis !! :bump:
Vad heter hon? Eller är det inte givet än :D Och så vill vi ju ha bilder så snart du fått se underverket :love: (Ja, om föräldrarna går med på det såklart)

Åh massor av grattis !! :bump:
Vad heter hon? Eller är det inte givet än :D Och så vill vi ju ha bilder så snart du fått se underverket :love: (Ja, om föräldrarna går med på det såklart)

Namn har hon inte fått än, men jag föreslog Rut som andra namn (dagens namnsdag) mamman har det som andra namn, men det blev avslag:rofl:

Jag får nog inte träffa underverket förrän om några dagar, när dom kommit hem, men den som väntar på något gott...

Jag vet inte hur man lägger in bilder här, men det kan kanotexperten själv, så bilder kommer nog!

* Jenny *

åh grattis!!!

Rut är ju fint som släktnamn!!! jobba lite hårdare för det ;)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 403
Senast: Voeux
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 366
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat