Då kanske han gör något annat då, ta det lite lugnt oavsett så kan du inte påverka hans intresse är han intresserad hör han av sig.Han är ledig tills torsdag sa han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanske han gör något annat då, ta det lite lugnt oavsett så kan du inte påverka hans intresse är han intresserad hör han av sig.Han är ledig tills torsdag sa han.
Han är ledig tills torsdag sa han.
Tills dom svarar?Hur länge ska man vänta på ett svar?
Men är han därför förpliktigad att svar dig omgående?Han är ledig tills torsdag sa han.
Hur länge ska man vänta på ett svar?
Nu skrev jag Godmorgon ooh att jag är på jobb om jag ska hjälpa han med hans ärende. Han är ledig idag så får väl se om han svarar lite senare. Är så nojig och osäker och vet inte vad jag gör om han inte svarar nu..
Jag hade gett honom ett par dagar, hade han inte hört av sig då hade jag strukit ett sträck över det hela.Hur länge ska man vänta på ett svar?
Alltså, antingen svarar han, nu eller om fem dagar, då får du ta ställning till det då. Eller så svarar han inte och då är han inte så intresserad. Fortsätt med ditt liv oavsett.Hur länge ska man vänta på ett svar?
Hade ni föreslagit att ses på onsdag kväll efter jag slutat jobbet? att ut och äta? Eller vänta på att han ska bjuda ut? Första gången var det ju han som tog intiativ till att ses på en hundpromenad.
Hade ni föreslagit att ses på onsdag kväll efter jag slutat jobbet? att ut och äta? Eller vänta på att han ska bjuda ut? Första gången var det ju han som tog intiativ till att ses på en hundpromenad.
Ja jag hade gjort detHade ni föreslagit att ses på onsdag kväll efter jag slutat jobbet? att ut och äta? Eller vänta på att han ska bjuda ut? Första gången var det ju han som tog intiativ till att ses på en hundpromenad.
Personligen hade jag mer gått för en hundpromenad till i helgen snarare än en middag på studs, sett till det råd du fick.Så hon sa ta det lugnt med honom stressa inget..
Haha what?Jag hade föreslagit helgen.
Och jag hade nog, sett till rådet, låtit honom föreslå nästa träff. Kanske jag som är lite för livrädd att verka allt för på dock men han verkar ju som en rådig kille så vill han ses så ser han nog till att det blir av tänker jagPersonligen hade jag mer gått för en hundpromenad till i helgen snarare än en middag på studs, sett till det råd du fick.
Föreslagit helgen istället för onsdagen.Haha what?