blev så himla ledsen

lis1e

Trådstartare
hugins bror munin var hos oss i helgen. de busade hela dagen. på kvällen kunde munin inte gå. han hade så himla ont i höfterna, han gnällde och gnällde när han skulle röra sig. jag blev så ledsen att jag började gråta... ägarna ska röntga honom när de får pengar till det.... om han har problem med höfterna ska de avliva honom. blir så ledsen bara jag tänker på det för det är en så himla go hund! :cry: :cry: :cry: :cry:

Sv: blev så himla ledsen

misstänker att min GD har höftledsfel oxå..
tappar lite muskler på högra bakbenet o gå rmed litekortare kliv.. men ingen smärta o springer så glatt...

det var inte bara träningsvärk då?
jättetråkigt om det är något fel på höfterna!! :cry:

nej det är inte träningsvärk.. hans dotter råkade ramla över hans bakkärra.. då gnällde han till igen... halkar han på ett golv så benen går isär så piper han... tror nog det är höfterna tyvärr! :(

gud va tråkigt :( hoppas iaf att det går bra för honom! att det inte är något större fel...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 540
Senast: hundtant
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 066
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 015
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar