Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det slår mig ofta också, även på youtube.Jag jobbar ju natt och då tittar vi på en massa tv när det är lugnt. Jag blir alltid lika förvånad över hur sjukt vita amerikanarnas tänder är. Vad använder de för blekning? För sådär vita blir ingen jag sett som blekt sina tänder i Sverige, inkl jag själv flera gånger.
Jag funder OFTA över det, det är ju inte bara kändisar, men även alla med världens minsta podcast eller nichade influencer?Jag jobbar ju natt och då tittar vi på en massa tv när det är lugnt. Jag blir alltid lika förvånad över hur sjukt vita amerikanarnas tänder är. Vad använder de för blekning? För sådär vita blir ingen jag sett som blekt sina tänder i Sverige, inkl jag själv flera gånger.
Fast nu pratar vi Tv och streaming och liknande tror jag. Jag gör i alla fall.4-5 timmar med Photoshop eller dyrare program (och mängder med knowhow) får vilka som helst tänder att se onaturligt vita ut.
Fasader tror jag det heterDe allra vitaste är inte blekta. De är kronor (heter det så på svenska?). Alltså inte riktiga tänder.
Men har verkligen ALLA det? Jag tycker det syns till och med när de gör en glidande överblick av publiken i en show till exempel. Bling! Pärlevitt överallt!Fasader tror jag det heter
Ja, det gör jag med. Det är främst på tv jag tänker. Och det är liksom program där det är "fattiga" människor med också, tex Dr Pimple Popper. Även de har sjukt vita tänder. Alla kan inte ha fasader, jag köper inte det, det hade varit för stora ingrepp.Fast nu pratar vi Tv och streaming och liknande tror jag. Jag gör i alla fall.
De kanske stylas inför programmen och får bleka tänderna på produktionens bekostnad.Ja, det gör jag med. Det är främst på tv jag tänker. Och det är liksom program där det är "fattiga" människor med också, tex Dr Pimple Popper. Även de har sjukt vita tänder. Alla kan inte ha fasader, jag köper inte det, det hade varit för stora ingrepp.
Men även tex 90 Days to Wed har "alla" deltagare jättevita tänder. Även de som annars saknar stil och klass.
Är det personer från det här (90 day fiance) programmet du menar? Eller är det någonting annat? Är det rätt så ser de flesta väl rätt normala ut i munnen?Ja, det gör jag med. Det är främst på tv jag tänker. Och det är liksom program där det är "fattiga" människor med också, tex Dr Pimple Popper. Även de har sjukt vita tänder. Alla kan inte ha fasader, jag köper inte det, det hade varit för stora ingrepp.
Men även tex 90 Days to Wed har "alla" deltagare jättevita tänder. Även de som annars saknar stil och klass.