Nä, der är inte heller ngt alternativ.Fodringarna är pest!
Men hellre mycket jobb två gånger/månad än lite jobb ofta
Slipper det med. Har nog plats i bästa stallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, der är inte heller ngt alternativ.Fodringarna är pest!
Men hellre mycket jobb två gånger/månad än lite jobb ofta
Har fått hjälp av @Mirtai idag för att föreviga mina pålls. Är tramsigt nöjd över hur fina i kroppen båda är!
Var ligger han? Kan inte se någon.Extra nöjd med hur fint mannen ligger på dem båda
Tack så mycket! Ja, det är faktiskt väldigt kul att det funkar så bra som det gör nu!@Dressyrtjejen_97 kul att du kommit igång med att rida ut och att det funkar !
Klafsade runt på utebanan på superpigg bebis som helst av allt ville springa fort!
Visa bifogad fil 28027
Vad trevligt grundriden han ser ut att vara Jättefint !
Tack!
Han är så väldigt talangfull att det svåra är att inte be om för mycket
Så snygg häst!! Vem är han efter?
Jag är visserligen partisk men han är verkligen snygg! Och helt underbar att arbeta med.
Han är e: Eclectisch - Topaasch - Don Primero.
Mamma är Fackellilja och uppfödare är @Victovie
Jag håller med dig! Gå på din magkänsla.Fick några bilder på min stora idag. Är så himla lycklig över att vara igång igen med honom och jag får verkligen hålla i mig för att inte göra för mycket med honom nu. Veterinären och jag är nog inte riktigt helt ense om vad han borde göra nu. Jag vill sätta igång och tycker inte att bp-reaktionerna är nåt att hänga upp sig på, och hon vill utreda mer och ev operera bort den lösa benbiten. Så nu kör jag lite på min egen linje och sätter igång honom. Tänker att OM det blir problem vill jag göra ett ridprov där vi bedövar hasen där benbiten sitter. Men en grads hälta på bp på leder där det finns förändringar är väl inget att göra en grej av på en häst som fungerar, eller vad säger ni gott folk?
Fick några bilder på min stora idag. Är så himla lycklig över att vara igång igen med honom och jag får verkligen hålla i mig för att inte göra för mycket med honom nu. Veterinären och jag är nog inte riktigt helt ense om vad han borde göra nu. Jag vill sätta igång och tycker inte att bp-reaktionerna är nåt att hänga upp sig på, och hon vill utreda mer och ev operera bort den lösa benbiten. Så nu kör jag lite på min egen linje och sätter igång honom. Tänker att OM det blir problem vill jag göra ett ridprov där vi bedövar hasen där benbiten sitter. Men en grads hälta på bp på leder där det finns förändringar är väl inget att göra en grej av på en häst som fungerar, eller vad säger ni gott folk?