Så fin
En uppställningsbild också
Hon är liten men egentligen passar hon ju mina korta ben perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin
En uppställningsbild också
Hon är liten men egentligen passar hon ju mina korta ben perfekt.
Underbara bilder!Både igår och idag har vi haft super-vår. Jag hade kunnat vara ute hur länge som helst
Idag varit och ridit Fjärilsviol (f.-11 e.Connaisseur u.Frida(36) ue.Tip Top) i Vombsjön, bra träning!
Hon bär upp dig fint.Hon är 162 i manke och jag är 167 lång. Jag är van vid större hästar men jag börjar vänja mig vid en mindre häst
Tack så mycket!!Alltså, den där hästen! Hon är bara så jäkla vacker!
Idag varit och ridit Fjärilsviol (f.-11 e.Connaisseur u.Frida(36) ue.Tip Top) i Vombsjön, bra träning!hon är så fin, lycka till på tävlingarna. hur mår forsythia ska hon ha föl?
Men men, den var väl ett föl alldeles nyss?! Fin!Första vuxenbilden på min plutta
Tack!hon är så fin, lycka till på tävlingarna. hur mår forsythia ska hon ha föl?
Hon ser ut som en barbiehäst jag hade när jag var barn.Första vuxenbilden på min plutta
Ja hon är lite som en barbie ocksåHon ser ut som en barbiehäst jag hade när jag var barn.
Men, oj! Jag såg först inte att det var samma ponny! Vilken utveckling!Min tant idag. Hon blir bara bättre och bättre!
Tänkte spontant detsamma som @Tualma ! Wow vilken utveckling, ser verkligen superfin ut! Synd ni bor så långt bort, hade varit kul att fota er en dag.Min tant idag. Hon blir bara bättre och bättre!