Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag frågar (om du inte vill svara på detta är det helt okej, är jo inte min sak, men är nyfiken ) fick du henne till ett bra pris? (eller vanliga pris på dressyrhästar idag- hon är jo vacker att titta på) och isåfall, fick du någon sort av kompensation från säljaren efter du valde ha kvar henne?Man kan ju fundera på hur mycket hoppat det blivit? Alltså de har försökt ha henne som hopphäst. Mer hoppad än dressyrriden, hon har enligt en fd ägare inte ens haft dressyrsadel på sig förrän i höstas.
Vettefasen vad man gjort, men nån har iallafall gjort ett riktigt crappy jobb med henne.
Jag frågar (om du inte vill svara på detta är det helt okej, är jo inte min sak, men är nyfiken ) fick du henne till ett bra pris? (eller vanliga pris på dressyrhästar idag- hon är jo vacker att titta på) och isåfall, fick du någon sort av kompensation från säljaren efter du valde ha kvar henne?
Alright jag förstår! Hoppas ni lyckas komma ditt ni vill, alltid tråkigt när det inte blir som tänktNej, prismässigt är det som ett "vanligt" välstammat SWB med de grundkvalitéer hon har. Och nej - och det sista nej:et är framförallt för att jag inte drivit någon kompensationsfråga heller.
Wow! Så FANTASTISKT fin hon blivit (är)!!! Verkar av bilden att döma vara en väldigt lyckad ryttarmatchning.Medan jag åker runt på tant Gabrielle här hemma så har Tuschomie och hennes duktiga ryttarinna varit på Flyinge och deltagit i inventeringen. Foto Kim C Lundin.
Jag är så glad över vår ryttare, hon är grym! Hon hade dock en tuff match på Flyinge då vår höna var väldigt spänd. Men men det är bra med miljöträningWow! Så FANTASTISKT fin hon blivit (är)!!! Verkar av bilden att döma vara en väldigt lyckad ryttarmatchning.
Medan jag åker runt på tant Gabrielle här hemma så har Tuschomie och hennes duktiga ryttarinna varit på Flyinge och deltagit i inventeringen. Foto Kim C Lundin.
Medan jag åker runt på tant Gabrielle här hemma så har Tuschomie och hennes duktiga ryttarinna varit på Flyinge och deltagit i inventeringen. Foto Kim C Lundin.
Min nya blivande stjärna! Helt grön, så jag håller på att rida in henne nu.
En vacker liten prinsessa e: For Romance-Relevant-Davignon, född -14. Rör sig magiskt och helt underbart temperament, tror vi kommer få mkt kul ihop
Så fin! En riktig liten prinsessa verkligen! Vad roligt att se din nya stjärna.Min nya blivande stjärna! Helt grön, så jag håller på att rida in henne nu.
En vacker liten prinsessa e: For Romance-Relevant-Davignon, född -14. Rör sig magiskt och helt underbart temperament, tror vi kommer få mkt kul ihop
Fin!!Min nya blivande stjärna! Helt grön, så jag håller på att rida in henne nu.