Menar du att en fyra år gammal hjälm skulle vara gammal ?Den är från 2013 så den har hängt med ett tag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att en fyra år gammal hjälm skulle vara gammal ?Den är från 2013 så den har hängt med ett tag!
För att vara Samshield är den ganska gammal. Plus att den är för gammal för att kunna ha rätt märkning.Menar du att en fyra år gammal hjälm skulle vara gammal ?
Ser ju helt grym ut!Hyrde in en hoppryttare som beridare för min 4åring, då går det såhär
Dubbla nior i hoppning fick Frans och tilldelades dagens högsta totalpoäng.
Måste leta upp hoppforumet nu, är det kul där?
Jag slängde nyss min från 1996...Den är från 2013 så den har hängt med ett tag!
@Pontevecchio läste om den dramatiska starten på dagen i den andra tråden. Om det inte börjat så, har du ngn känsla för vad han troligtvis fått på gångarterna ?
Ser superfin ut! Ser inte ut att vara riden bara nån månad.Nu har jag ridit på min prinsessa! Vilket driv hon har! (O vilken skillnad att rida 15-årig, välutbildad häst o nyss inriden unghäst...
Hon verkar ha en fantastisk ridbarhet. Men jo..om du sett filmen så hade du sett att hon är ganska nyss inriden.. Var är bromsen o hur svänger man typ.. Men väldigt snäll o förtroendefull. Utvecklas i raketfart så viktigt att man lägger band på sig o inte får för bråttom. Annars funderar jag lite på hur man ska få stopp på henne om man vill galoppera o trava när man rider ut..hon tycker det är toppenkul med fartSer superfin ut! Ser inte ut att vara riden bara nån månad.
Vi tog lite sommarbilder i helgen på Burb
Jag har lärt unghästarna ett "stopp-ord" när jag rider in dem. T.ex. ptroooo betyder stopp direkt oavsett vad som händer. Lärt dem med godisbitar och det har suttit superbra sedan. Så skönt att inte bli hängandes i tygeln om det går lite fort ute i början.Hon verkar ha en fantastisk ridbarhet. Men jo..om du sett filmen så hade du sett att hon är ganska nyss inriden.. Var är bromsen o hur svänger man typ.. Men väldigt snäll o förtroendefull. Utvecklas i raketfart så viktigt att man lägger band på sig o inte får för bråttom. Annars funderar jag lite på hur man ska få stopp på henne om man vill galoppera o trava när man rider ut..hon tycker det är toppenkul med fart
Jättefina bilder det där härliga vänliga uttryckte som hör connemaran tillVi tog lite sommarbilder i helgen på Burb