Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I väntan på att vi får vargtänderna utdragna får vi utnyttja det underbara vårvädret på bästa sätt ändå. Andra passet på hackamore och årets första pass på utebanan
Han har skadat sidoligamenten i en framhov + tryckt till brosket på ena sidan i hovleden när han ändå var igång -och det har visat sig som en 0,5-1 gradig hälta, vid longering i höger varv... Har vilat i sådär 4 mån nu om 1-2v ska jag kolla honom = longera honom hemma och skicka film till veterinären (behöver inte åka in med honom för skadan är där oavsett, det handlar om att se om han kan vara symptomfri). Är han ohalt ska han sättas igång och ridas, och är han inte ohalt så är det tyvärr ändstation här.
KL
Bilder från dagens pass. Vi var faktiskt på utflykt så detta är på helt nytt ställe för honom och första gången jag varit ute och åkt med honom. Han skötte sig super, trots en häst som verkligen idiotgalopperade (satsade liksom på grinden efter att kompisen gått in) i en av hagarna intill ridbanan.
När du rider ser man riktigt hur stor han är. Såg först inte i ditt inlägg att det var ni (kollade snabbt i telefonen) och funderade på hur liten människan var (inte hur stor han är). Men han ser vääääldigt snäll ut!
mooi: Nu får du inte visa fler bilder på den där fina, jag går och funderar på om jag ska köpa häst och alla som är till salu är plötsligt intressanta. Speciellt när de utvecklas som den där! Håller tummarna för din fina egna kille också!
Deimion: Gillar speciellt sista bilden, nedlägget. Ni ser ut och ha landat nu! Fantastisk häst!
Jag och Fantasi var ute och galopperade idag. Utan jacka till och med! Helt fantastiskt!
Trädgård & Växter
Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.