Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Tack :)
Vi har dig och Heddan som idoler. Jag brukar tanka pa hur langt du har kommit med din fina bruna, och att en dag kanske min fina bruna gar lika fint :)

KL

Råkade göra ett litet (175 cm) impulsköp i december när jag satt vid datorn och roade mig med att titta på tyska hästannonser. Min tyska vän åkte och tittade på honom åt mig, sen köpte jag honom osedd (förutom bilder och filmer). Han är en hannoveranare född 2010, e: Fürst Nymphenburg – Sherlock Holmes. Han är allt jag kan önska mig i en häst, så det blev verkligen ett lyckat köp. Nu lullar vi sakta igång och siktar mot Kvalitén i augusti.

b92136.jpg

ååååh :love: :love:

Jag vill också impulshandla!

tack ;)
(plånboken och stallplatsen skriker: NOOOOOO)

grattis! som jag då, min 1 åring var också ett impulsköp. En gammal hyresvärd kontaktade mig och frågade om jag ville köpa häst, ett par dgr senare hade jag köpt häst :o

ett väldigt trevligt impulsköp må jag säga! :d Grattis!

KL.
Min lilla stora fröken är självklart alltid bäst i ett mattehjärta, men jag tycker nog att hon har en trevlig sida för att bara vara en 2åring, HC har lättat upp henne.

Ganska smutsig här dock tagen direkt ifrån hagen, men som sagt det är en unge :D

10008587_10151993377701344_843188785_n.jpg

Om några dagar åker jag till ett varmare klimat, och lämnar prinsessan i andras händer :nailbiting:

Hon är riktigt fin! :love:

WBanna: Åh vad roligt, så fin! Men nu måste du ju ansluta dig till oss i - 10ornas tråd också! ;)

*dregglar över hästen men ignorerar så hårt länken* klicka.. inte.. får inte.. klicka :o

Det gör du rätt i. :D Vilken sötis! Har en väldigt snäll blick. :) Hur gammal?

Han har väldigt snälla ögon, lite feminint huvud med :p Han är 3 år i år :) Min sötfjant :love:

Iiiiih! Idag har vi tagit premiärturen, skrittat själva i ridhuset och styrt, samt lite grann utomhus! Total lycka, min vackra duktiga Långben! :love:

1909151_10152241347161067_1885870545_o.jpg

10007513_10152240980131067_837445596_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 362
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka