Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII
*halvt kl*
Tack alla, jag är alldeles jättestolt över honom så det är jätteroligt att alltid få så fina kommentarer om han
Fiorano: Vi funderar på om vi kanske ska ut till våren, kanske någon pay and ride i vinter för att träna mina fruktansvärt dåliga tävlingsnerver
lil-sis: Han är himla ridbar, känslig och framåt och har egentligen inte haft några större svårigheter för något, mer än att han hade lite svårt att orka hålla ihop galoppen som yngre, men det har tagit sig enormt mycket
Welshföl är väldigt oemotståndligt, jag vill också men känner att som student får jag nog nöja mig med att drömma om egna welshföl ett tag till
Moaphlsson: Köpte dessa i någon monter på skandinavium, vet faktiskt inte vilka de är, men ångrar att jag inte köpte fler, för de är kanon!
Malinsky: Blomman heter egentligen Armanis Mr O´Mally och är en Welsh Cobhingst som är 7 år, jag köpte honom som 4-åring, då var han sutten på 10 gånger. Jag köpte honom som min dressyrhäst, tävlade honom som ponny i avd B som ungponny (när han va 5 år), sedan har vi inte tävlat mer dressyr. I år har vi varit på utställningar och tävlat engelska ridklasser och det har gått strålande.