Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ibland tycker jag själv att det blir FÖR spännande
Tror jag är för gammal för unghäst
Inte kalla fina Juno för Åsna... Det var inte snällt! Han ser superfin ut!
Känns mkt märkligt att kommentera punkt , komma eller ett mellanslag mellan ord i sammanhanget ja ?
Mitt inlägg i övrig är ju inte F.ö enbart dig utan är mest fascinerad över flertalet huggare som helt Plötsligt hoppar igång trots mkt civilt bemötande från adressaten så ska det till lite ytterligare liksom . Och aggressiv folket är ju topp ryttare dessutom
Tips ? Folk går ju på som ångvältar ?
Dina grammatiska reaktioner är ju klart uppseende väckande att de öht fick fokus i sammanhanget pga några mellanslag . Du stavar fö fel i senaste inlägget .
Som jag ser det har någon stackars människa lagt ut en bild på sin häst och mamma. Förmodligen för att hon är stolt över båda.
Men nu ska hon sammanfattningsvis:
Byta/ändra tränare, sadel, hjälptyglar,sporrar, ridstil, träningsupplägg, helst inte låta mamma rida tror jag, lämna bort den för tillridning...herregud säger jag bara
Håller med, detta är anledningen till att jag sällan skriver eller lägger in bilder på Buke numera.... . Dock läser jag frekvent
Som jag ser det har någon stackars människa lagt ut en bild på sin häst och mamma. Förmodligen för att hon är stolt över båda.
Men nu ska hon sammanfattningsvis:
Byta/ändra tränare, sadel, hjälptyglar,sporrar, ridstil, träningsupplägg, helst inte låta mamma rida tror jag, lämna bort den för tillridning...herregud säger jag bara