Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, mamma tre gånger om (ett av fölen finns inte med på blup då det avlivades ganska tidigt pga medfött problem med något ben). Hon har gått på ridskolan hela livet, så verkligen inget ideal-liv när det gäller belastning... Hoppas verkligen hon tänker hålla riktigt länge ändå.
Hennes senaste avkomma går på ridskolan nu och är ungefär tryggaste och lugnaste hästen på ridskolan fast hon är yngst av lektionshästarna. Finns verkligen inga likheter mellan henne och Ninya utom möjligtvis självförtroende
Gimlan, Jag tror också att hon kan bli bra. Nu har hon ju börjat visa lite gång också. Innan så har traven varit
det gräsligaste jag någonsin beskådat, vilket jag var lite snopen över med tanke på att mamma häst inte rör sig
jättedåligt och pappan har 9,5 på traven på bundeschampionatet.
Men nu så travar hon helt plötsligt som en liten prinsessa.
Jag kände också en Ninja för en massa år sen.. Har också försökt klura ut om det är samma- vilket det inte är. Undrar hur många svarta Ninjor det finns därute..
/Lavinia, som promenerar vidare med sin hamsterhäst
har nog aldrig visat upp några bilder här i dressyrtråden men kände att det var lite dags nu
Här är några bilder när jag visade lill-ponnyn på kvalitén i söndags. Tyvärr tycker jag att hon fick väldigt dåligt betalt både exteriört och gångartsmässigt men vi är en erfarenhet rikare i alla fall. Exteriördomarens kommentar var "oädel av svag ponnytyp". funderar på vilken ponny han egentligen tittade på
Iron will ja vi funderade också på hur domaren tyckte att en nätt och ädel ponny ska se ut. jättekonstigt utlåtande tycker jag. här är en uppställningsbild på min oädla ponny
Fiorano Hon fick riktigt trista poäng. 7-6-7-8-7 exteriört, 8-6-7 på gången och 7-8 på löshoppningen. Är riktigt besviken faktiskt eftersom jag vet att den är en helt fantastisk ponny. Men får glädjas åt dubbeldiplomen hon fick som 3åring.
Tycker inte du ska hänga läpp annars faktiskt. Personligen har jag fått uppfattningen att just den sortens bedömningar på ponnier och hästar i unga år kan skifta oerhört beroende på hästens, uppvisarens och domarens dagsform
För egen del så kom min pälskling i trotsåldern dagen innan 4-års kvalitén. Betygen blir ju sådär när pålle prövar hur fort man kan springa innanför dressyrstacketet och då gick han klockrent på en dressyrtävling helgen innan.
Supersöt ponny annars. Fokusera på det som är bra och strunt i resten vet jag.
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.