Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

alltsa, jag bara maste (igen! kolla va modig jag ar :P ) saga att du ar sa harligt uppfriskande! Det ar (forlat) himskans skont med en sa duktig ryttare som du som visar "ojsan hoppsan" bilder! Far ju nastan oss vanliga dodliga sma wannabes att nastan vaga visa bilder :P :bow:

Supersnyggt träns ju! :love: Jag har dreglat över det länge (fast orginalet med det "tråkvanliga" pannbandet), men inte riktigt lyckats hitta någon ursäkt till att det skulle få bli inneboende hos mig än :angel:

Fiorano: Gillar verkligen uppsynen på din ponny, han ser så himla snäll ut, men samtidigt sådär ponnybusig ut! :love:

Goldwin: Kul med mer ponnysar! Verkligen kalasfin!

BebisStella har växt lite. :love:

stormbringer_by_eldfuxen-d5e7gpe.jpg

Han är bra fin! :love:

Hur stor är han? Han ser ju lika stor/liten ut som Barbie! Barbie kanske är bredare än vad han är?

Ja ok, jag skickade med en massa bilder på Zorro iförd äldre träns för att hon sen skulle kunna snickra ihop ett passande till honom. Kände att jag ville ha ett potentiellt tävlingsträns nu när jag ska måttbeställa en sadel nästa vecka.

*IronWill* Så vuxet uttryck hon har redan! Urtjusig

Hon börjar få lite mer uttryck nu, innan så var hon bara söt för att hon var så ullig och fluffig.
Nu har hon egen personlighet och hon har mycket humör. Mer humör än vad hennes mor någonsin haft,
blir aldrig rädd utan blir bara skitsur när hon inte får som hon vill. Vad är det för monster jag har skapat. :p

Jordgubben från skåne, Jag tycker också att tränset var läckert, mycket snyggt pannband! Vad blir det för sadel?

Tack å hennes vägnar, Hon är av typen "här kommer jag" och är ganska "lillgammal".

Haha lillgammal, det uttrycket har jag aldrig hort forr om en hast. Hon ser verkligen mer vuxen ut, vackert huvud.

Ja men hon är verkligen lillgammal!

Transport? Inga problem, hon går in före mamma, Bli vaccinerad? det är helt ok! Gå på promenad utan mamma? Skitkul!
Det är som om hon har gjort allting redan. Även om hon blir förbannad ibland. ;)

Nämen vilken åktur du fick dig! Vilken tur att du inte slog dig. Han är för söt ponnyn :)

Ironwill: Hon är som en liten docka din ministella!

Jordgubben: Snyggt träns!

alltsa, jag bara maste (igen! kolla va modig jag ar :P ) saga att du ar sa harligt uppfriskande! Det ar (forlat) himskans skont med en sa duktig ryttare som du som visar "ojsan hoppsan" bilder! Far ju nastan oss vanliga dodliga sma wannabes att nastan vaga visa bilder :P :bow:

Hahaha:D. Tycker nog inte att jag är så himla duktig jag heller-i synnerhet inte om man frågar den "riktiga" buke-expertisen:p. Men bjuder på mig gör jag här och det fortsätter jag med-även när det är osmickrande bilder och jag ser ut som en skalbagge på rygg:p.

IronWill: Han var 142 cm på treårs i våras och gissar på att han är typ 143-44 nu kanske. Han är mycket nättare i typen än Barbie! Hon är verkligen burkig ponny i jämförelse:p. Hon har dock också vuxit en massa i sommar och jag gissar att hon inte längre hamnar under c-ponnymåttet.

Goldwin: Jag är supernöjd med min fina Juno:). Han rör sig dock inte häften så bra som er ponny! Men så kommer min iofs troligen mest komma till sin rätt på hoppbanan, men eftersom jag är dressyrtant får jag väl låna in nåt ponnybarn som får göra den biten åt mig;).

Senast ändrad:

Fast det kan nog bli en jäkla bra häst. Min ena är sån, trygg som jag vet inte vad. Hon kan skita i flocken fullständig, blir putt på bilar som tutar och tolererar inte att man är ett spår orättvis.

Nytt träns till hopphästen, rundsytt, alla spännen i nacken 498 spänn inklusive tyglar som har gummi på insidan. Fanns även i svart men jag ha ju brun hoppsadel så..

551651_10151153391481797_1070914835_n.jpg

Hille får visa andra sidan av tränset då han fick låna det idag ;)

183291_10151153391546797_34764107_n.jpg

Hille hatar dessutom att bli fotograferad :cool:

KL
KL

Lite bilder på 08:an från idag

76323_1347286855.jpg

46422_1347286860.jpg

85550_1347286868.jpg

dippar tyvärr näsan lite
62921_1347286864.jpg

33865_1347286883.jpg

55064_1347286886.jpg

64800_1347286898.jpg

33874_1347286909.jpg

Vet du vad det är för stam på Ninya? och vilket år hon är född? Funderar lite på om hon är en avkomma till en häst jag kände en gång i tiden nämligen. Denna hästen har en avkomma som heter Ninya.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 979
Svar
104
· Visningar
7 121
Senast: sweep
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 308
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok