Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Äntligen ett par vettiga bilder på Gul. Tyvärr hade jag glömt att dra upp dragkedjan på skjortan under kavajen, vilket oxå ledde till en tillsägelse från överdomaren
I brist på bilder på min egen (forfarande semestrande) häst så bjuder jag på ett par snabbt tagna mobilbilder från idag då jag varit och hälsat på min gamla ponny -mer precist, min första egna ponny
(bör nog tillägga att hade hon varit i min ägo så hade utrustningsvalet sett annorlunda ut -bettmässigt framförallt).
Någon som kan gissa ålder på henne?
Det funkar bra med en vanlig pilatesboll. Jag har en röd fin som småpojkarna brukar få leka med. Testade att lämna den i hagen men eftersom det alltid blåser här så hittade jag den en förmiddag en bit ner på vägen. Ha ha, undra vad brevbäraren tänkte när han passerade den
Det var vår första LB:2 och jag gjorde inte min bästa ritt, glömde tex en halt , den där härliga känslan infann sig inte riktigt. Men procenten blev 61, 67 så jag får nog anse det som relativt godkänt .
Blev inte heller avskräckt utan jättetaggad att tävla igen...
Att ha med sig en fotograf som inte kan något om hästar är tydligen ingen idé, 99% av bilderna är i helt fel del av steget.
Men det tar sig! Jag längtar tills hon är fullt igång och har musklat upp sig så hon orkar. Men jag är redan totalt kär. Tror hon kommer bli fantastisk om någon månad!
Här kommer ett par bilder från oss igen. =)
Fick med oss en tjej som är duktig med kameran, ihärdigt kämpade hon med alla flygfän medans lyckliga jag fick susa runt. =)
Hämtade hem min 08:a från betet igår och idag var det premiärtur -han är inte riden sedan slutet av maj så det var lite spännande idag, men gick så bra så. Kände mest lite på honom en kort stund i ridhuset och där kunde jag tyvärr inte få några bilder då jag är kass på inställningar och är rätt säker på att mitt objektiv är för dåligt, så fick bli ett par bilder på utsidan och när jag travade av på vägen.
Det har faktiskt varit ett bra bete. Hur mycket mat som helst och dessutom kraftigt. Han har väldigt svårt att lägga på sig den här grabben och det jobbas på.
Hans 3-åriga beteskompis blev som en tunna
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Hästnyheter Ja det kanske det gjorde, jag kan inget om henne som tränare men amatörer brukar inte ha så många hästar som de tävlar samtidigt. Alltså...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.