Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ett tag sen jag var inne i tråden, så kul att se alla era fina hästar!
Några bilder på mig och Gul, även dottern och ponnyn får vara med på ett hörn...
Fin häst!!
Jag tycker det är underbart när de är så lugna som unghästar, att de har en god grundtrygghet och tillit.
Min var precis likadan...Men nu som 6:åring tycker jag att det vaknar mer och mer nerv hos honom, och det är ju jättekul.
Min förra var coolast i världen som 4-åring och blev bara värre och värre ju äldre hon blev. Men då kände vi varandra och var trygga med varandra så det var aldrig otäckt, bara mer busigt och skoj!
och samma med min 08:a (som jag f ö firar 1 år med på söndag ^^). Han vaknar mer och mer ju äldre han blir verkar det som. När jag fick honom var han nästan oroande lugn, liksom i en bubbla.. Men han har vaknat till mer och mer och nu är det rätt bra fart i honom.
Har lite svårt att få till ridbilder då den andre av oss passar sonen för det mesta, eller gör någon av alla andra eftersatta grejjer som man inte hinner med som småbarnsförälder
Tjockisen lever och har det gott. Hoppas grästillväxten ska stanna av lite nu om vädret håller i sig.
vet inte var du har dina bilder men jag har mina på pixbox och om man klickar på den lilla bilden och väljer egenskap för att sen klistra in så blir bilden liten, klicka upp så du har en större version av bilden och välj sen egenskaper så blir det rätt.
Välkommen till buke och vilka fina hästar du har! Lever Waliant fortfarande? Det var ngn W-hingst som dog för ett tag sen, men minns inte riktigt vem det var.
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.