Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Ja nu hoppas jag verkligen att hon ska hålla sig frisk:). jag tror att Giines schabrak är samma märke som mitt, Rider by Horse:).

Gud va kul att se bilder på er igen! :bump: Äntligen är hon back on track!

*kl*
Min kommande ponny-stjärna som visar att traven är där minsann inget fel på :love:
181122_10150923434785951_428692419_n.jpg

527119_10150923432510951_1821952222_n.jpg

(e.Verdi - Rolökke Swallow - Merrie Master)

Och så den stora flickan Fjärilsviol med sin stora fläck mellan ganasherna :D
292480_10150925353580951_1510011955_n.jpg

418717_10150925356975951_1442529364_n.jpg

(e.Connaisseur - Tip Top - Maraton)

*kl*

Ett tag sen jag var inne i tråden, så kul att se alla era fina hästar!
Några bilder på mig och Gul, även dottern och ponnyn får vara med på ett hörn...:)

Skrmklipptest3.png

Skrmklipptest.png

ikke.jpg

CIMG0020.jpg

CIMG0019.jpg

Härliga bilder!

Min 4-åring är en hyffsat trygg kille :D Tyvärr är det väl just det som gör att jag tycker han är så tråkig...
bild3_500dca509606ee0b77000039.jpg

bild_500db695ddf2b309b8000041.jpg

Och så dottern, man tar seden dit man kommer...? (strömmen är givetvis av)
pic_500d01899606ee07580008ba.jpg

Pussa på lillmatte :love:
pic_500d60f4e087c303ec000101.jpg

Fin häst!!
Jag tycker det är underbart när de är så lugna som unghästar, att de har en god grundtrygghet och tillit.
Min var precis likadan...Men nu som 6:åring tycker jag att det vaknar mer och mer nerv hos honom, och det är ju jättekul.

Hej!

Min förra var coolast i världen som 4-åring och blev bara värre och värre ju äldre hon blev. Men då kände vi varandra och var trygga med varandra så det var aldrig otäckt, bara mer busigt och skoj!

/Lavinia, som också gillar trygga unghästar

och samma med min 08:a (som jag f ö firar 1 år med på söndag ^^). Han vaknar mer och mer ju äldre han blir verkar det som. När jag fick honom var han nästan oroande lugn, liksom i en bubbla.. Men han har vaknat till mer och mer och nu är det rätt bra fart i honom.

Jag har länge följd denna tråd "i det tysta", men nu tycker jag att det är dags för en liten presentation av mina dressyrhästar.

(Sorry om inlägget är felplacerat eller något. Jag skyller i såfall på att jag är nybörjare på bukefalos:))

Flinga_galopp.jpg

Flinga, 5-årigt sto e: Richfield ue: Napoleon.

Latte.jpg

Latte, 7-åring e: Lauries Crusador xx ue: Pablo

DubaiCarro.jpg

Dubai, 14-åring e: Hayya ya Shareef xx ue: Mummys Game

Och sist en "dålig" bild på mig och mitt stora nyförvärv

Akroyd.jpg

Acke, 13-åring e: Sack ue: Herkules.

Hon har verkligen begåvats med ovanliga tecken. Ska bli roligt att se den dagen hon blir gammal nog för ryttare

Har lite svårt att få till ridbilder då den andre av oss passar sonen för det mesta, eller gör någon av alla andra eftersatta grejjer som man inte hinner med som småbarnsförälder:crazy:
33194158.jpg

Tjockisen lever och har det gott. Hoppas grästillväxten ska stanna av lite nu om vädret håller i sig.

Fina hästar!

vet inte var du har dina bilder men jag har mina på pixbox och om man klickar på den lilla bilden och väljer egenskap för att sen klistra in så blir bilden liten, klicka upp så du har en större version av bilden och välj sen egenskaper så blir det rätt.

Tack sassiball:)

Provar igen...

33194185.jpg

33194186.jpg

Flinga

33194192.jpg

Älskade Waliant 945.

Och så en bild på min underbara D-ponny som numera bor i Gävle.

33194191.jpg

Välkommen till buke och vilka fina hästar du har! Lever Waliant fortfarande? Det var ngn W-hingst som dog för ett tag sen, men minns inte riktigt vem det var:o.

Tack så mycket Fiorano:)

Tyvärr försvann det lite text i mitt tidigare i inlägg (upptäckte jag nu=nybörjarmisstag). Nej, Walle lever inte längre:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 986
Svar
107
· Visningar
7 307
Senast: miumiu
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 310
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok