Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Vad duktig du är! Roligt att se vad snabbt du utvecklats och vad ödmjukt och konstruktivt du tagit emot all den feedback du fått här på Bukefalos. Du har verkligen gjort framsteg och som någon annan sa så ser hästen jättefin ut på dina senaste bilder - rund, engagerad och framme :).

Fortsätt så, du har talang!

Men titta på sitsen! (framförallt på första bilden). Framsteg :)
Och jag tycker även att hästen ser ut att jobba bättre.
Tack! Sitsen har faktiskt känts bättre senaste helgerna trots att jag inte ens kommit ihåg att tänka på att räta upp mig så ofta :o
Hon kändes himla fin faktiskt, underlaget var också mycket trevligare än i paddocken/ridhuset :)

Tack! :)

Tycker bilderna är de bästa på er hittils! Du ser ut att sitta bättre, mera upprätt och ner i sadeln och hästen ser nöjd ut och jobbar på bra. Ni får rida ut mera!
Tack så mycket :D
Skulle gärna göra det, men jag rider helst inte ut ensam och har sällan någon att rida med. Men att rida i hagen som omväxling ska jag absolut se till att göra igen, när hagen inte är för blöt :)

Vad duktig du är! Roligt att se vad snabbt du utvecklats och vad ödmjukt och konstruktivt du tagit emot all den feedback du fått här på Bukefalos. Du har verkligen gjort framsteg och som någon annan sa så ser hästen jättefin ut på dina senaste bilder - rund, engagerad och framme :).

Fortsätt så, du har talang!
Jätteroligt att höra :o Tack!
Att utvecklingen går snabbt eller att jag har talang kan jag inte hålla med om, men tack i alla fall ;) Men det går ju åt rätt håll och det är skitroligt när även pass som börjar riktigt dåligt till slut blir himla bra ändå (för att vara jag/oss).

*KL* Longerade även idag, för det blev för tight att rida. Jag filmade denna gång och fick lite bilder från den på honom.

Deimion3.jpg

Gillar haserna :love:

Deimion2.jpg

Deimion1.jpg

Tänk att han alltid ska ha svansen så högt upp, men det har han även vid ridningen, trots att han är avspänd. Jag har för tillfället bara en film på honom, som jag även visat tidigare, men som ni ser har han svansen högt även där..
http://www.youtube.com/watch?v=6UyTRqbXjPU

åh så söt...påminns vad tiden går fort...det va bara tre års sen min va så där liten och ullig också :D

Giinne;
Ni är jättefina tillsammans och vilka bilder :love:

IronWill;
Det är en väldigt söt skitunge :D

kl
-Giinne, fina bilder och din skimmel är så vacker!:love:

-IronWill, hon är ljuvlig! min har också fått dessa fina mörka glasögon, ska bli mkt spännande att se "vuxenfärgen" på dem sen:)

Japp, Hon ville bli lite mer exotisk. ;)

Dressyrteamet, Kan du inte slänga in lite bilder på din när han var bebis + en bild nu när han är stor. :love:

Fenestra, Det ska bli väldigt spännande, hon fäller på rumpan också, och där är hon lika mörk som på huvudet!

Det är ngt speciellt att varit med hela vägen :laugh:
Vill inte tänka på att han ev. ska säljas. Tror han blir maxad D.

nyf.jpg

nyf2.jpg

nyf3.jpg

8.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 979
Svar
104
· Visningar
7 138
Senast: sweep
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 308
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok