Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mums! De ser fina ut!
tack! Det finns film också, men jag har inte orkat redigera den så den får man via PM om man vill ha.Mums! De ser fina ut!
Det är så roligt att du och @Amanda_F delar med er av X utveckling. Jag var inne på att köpa ungponny vid senaste hästköpet, men det blev ännu ett halvblod . Jag är nöjd med min häst, men suget efter ponny har inte precis minskat. Det får bli nästa gång...
Hon är jättefin!
Jag vill gärna se film!tack! Det finns film också, men jag har inte orkat redigera den så den får man via PM om man vill ha.
Och vi har varit på vårt årliga dressyrläger. Galet roligt som vanligt! Och hästen (och jag) som inte tränat sedan sist vi var där för ett år sedan (ok, vi har varit iväg 3 ggr till ridhus/ridbana nu i maj, 2 ggr lite dressyr o 1 gång hoppning ), imponerande verkligen på mig! Gjorde öppna och sluta som om han aldrig gjort annat, skänkelvikning bara flöt på och galoppombyten över bom. Han bara körde på. Blev inte så mkt fotat, men några bilder fick jag iaf. Detta är det sista av 5 pass, så tyvärr lite matta i kroppen både han och jag. Men jag tycker att han känns fin och han är så himla rolig att rida!
@kimmis87 han är för läcker! Varför har han duploskor?
Så tråkigt med din fina kille, @Van Remo - hoppas, hoppas han kommer upp på bättringsvägen och att ni hittar rutiner som fungerar till det bästa!
Säg den lycka som varar...
Royal blev åter halt och vid återbesöket i tisdags så visade det sig att han har förändringar fram på hovbenet på båda fram och strålbenet vänster fram. Vi jämförde med plåtarna uppfödaren tog när han var 2.5 år gammal, där han skulle vara helt ren enligt denne. Men där fanns skelettförändringarna redan då såg vi klart o tydligt. Jag var dum och litade på säljaren och kontrollerade aldrig plåtarna, då han är en känd och stor dressyrryttare i Sverige. Men så fel man hade
Royal har dock svarat bra på behandlingarna, så vi behandlade ytterligare en gång. Han har nu specialskor med extra allt. Så vi ska sakta sätta igång honom igen och återbesök om 4 veckor. Så får vi se vilket håll det går åt. Med rätt skor, varierad träning, ett träningsupplägg speciellt efter honom, rätt foder osv, så finns det ändå hopp Så ja, vi lever på hoppet nu.
Nu går han ändå i stor gräshage med de äldre valackerna och njuter om dagarna. Ville inte sätta honom i en liten ruta igen Han är nog som lugnast i den stora hagen dessutom, går o äter gräs och myser, som hann ska
Min älskade vackra jätte, det är han och jag för alltid ju
Citat av Kung Royal, när han hade boxvila två dagar och körde med matte som packade 5 kilos påsar med gräs...
"Om inte du kan komma till gräset, får gräset komma till dig"
Han har fyllt 6 år oxå, samma dag som syrran tog studenten
Saknar att dansa med honom