Åh vad härligt !!! Vad glad jag blir för din skull!!! Ni är jättefina tillsammans!!
Åh tack snälla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad härligt !!! Vad glad jag blir för din skull!!! Ni är jättefina tillsammans!!
@Catrool Vad roligt att ni är på gång igen, alldeles lagom till härliga sommarvädret och allt !
Min häst är tyvärr inte helt hundra så vi funderar på hur vi ska gå vidare med utredningen. Skrittar för tillfället och ska börja trava på torsdag och se hur han känns.
Sen har jag blivit med en häst till. Efter många dagar och flera kilon senare på resande fot så kom han äntligen fram i måndags:
Wiee va roligt!Tillbaka i sadeln efter vårens ofrivilliga vila en stunds skritt och lite trav runt spåret är vår prestation, men det är mer än inget!
Tillbaka i sadeln efter vårens ofrivilliga vila en stunds skritt och lite trav runt spåret är vår prestation, men det är mer än inget!
Här är ett till ekipage som haft ofrivillig vila. Idag lade vi in lite galopp i ridpasset oxå.
Älskade häst, finns ingen som han för mig
TackAlltså han är sjukt stor! Men sååå fin!
@Catrool Vad roligt att ni är på gång igen, alldeles lagom till härliga sommarvädret och allt !
Min häst är tyvärr inte helt hundra så vi funderar på hur vi ska gå vidare med utredningen. Skrittar för tillfället och ska börja trava på torsdag och se hur han känns.
Sen har jag blivit med en häst till. Efter många dagar och flera kilon senare på resande fot så kom han äntligen fram i måndags:
Ja han rör sig rätt så trevligt lilla killenWow, vilket steg!
Vad är det för ras? Ser inte ut som ett vanligt halvblod...