M
mooi
Den där är för fräsig, sommarform till trots drömmen vore en sån i storhästformat (eller om jag krympte lite....)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där är för fräsig, sommarform till trots drömmen vore en sån i storhästformat (eller om jag krympte lite....)
Ja hon är ju typ 135 cm. Tror att jag önsketänkt när jag trott att hon varit maxad C-ponny. Vi ska prova att mäta henne i helgen. Och ja "sommarform" Skitfet är hon! Och då har hon ändå gått på "ponnybete". Blir bra när vi ska stalla in om två veckor. Hon är världens matvägrare så hon brukar smalna till sig över vintern.
Jag är liksom 170 cm, men hon dör förhoppningsvis inte av att jag rider in henne och utbildar henne.
Fan. Hon är snygg.
Och hennes något rejälare kropp trollar bort dina 170 cm. Vad är planen för henne?
Hon är ju himla maffig så det där är ju inga problem alls. Haha det där med att önsketänk, jag rider en ponny ibland (i uppfostrande syfte ) och var helt bombsäker på att det var en D-ponny. Nejdå, det var en C... Jag är också 170cm men är nog lite tyngre än dig, ett halvårs konvalecens på hästen har gjort sitt.Ja hon är ju typ 135 cm. Tror att jag önsketänkt när jag trott att hon varit maxad C-ponny. Vi ska prova att mäta henne i helgen. Och ja "sommarform" Skitfet är hon! Och då har hon ändå gått på "ponnybete". Blir bra när vi ska stalla in om två veckor. Hon är världens matvägrare så hon brukar smalna till sig över vintern.
Jag är liksom 170 cm, men hon dör förhoppningsvis inte av att jag rider in henne och utbildar henne.
Provade en sadel som inte passade idag. Men här är lite bilder på fettot när hon fick springa lite.
Hon är ju himla maffig så det där är ju inga problem alls. Haha det där med att önsketänk, jag rider en ponny ibland (i uppfostrande syfte ) och var helt bombsäker på att det var en D-ponny. Nejdå, det var en C... Jag är också 170cm men är nog lite tyngre än dig, ett halvårs konvalecens på hästen har gjort sitt.
Klart du ska ut med henne sen när hon är snäll
Ojojoj, vad vacker hon är!!
Skönt att du mår bättre! Kul att du/ni är på g igen, har saknat uppdateringar från dig! Ser fram emot å följa er
Bild från gårdagens träning med min ögonsten
Heja heja!!!Vi är äntligen på g igen. Rätt långt från vinterns form (på båda två) men dit kommer vi ju tillbaka nån gång Korta pass där vi väcker upp kroppen igen, lite gymnastik och uppmjukande.
Så fin @mooi !
Vi håller också på och väcker kroppar igen, jag efter ett års hästuppehåll och hästen efter sommarbete och där innan har hon fått vara hopphäst ett år (utlånad).
Ni får stå ut med hoppsadeln, det är den enda jag har för tillfället, hoppas hitta en passande dressyrsadel snart!
Var och hälsade på fröken Hollie i helgen ! Det har hänt MASSOR. Vilken duktig ryttare och självklart vilken fin häst jag har fött upp vi hoppas kvala till championatet, men allt kan hända.
Vilken härlig nordis! Den hade varit kul att se film på Tävlar ni?