Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade en sadel som inte passade idag. Men här är lite bilder på fettot när hon fick springa lite.
Vilken läcker häst!
Är det en Welsh Cob?
OMG!Bildbomb på oss
Foto Andréa Kjellberg
Bara att boka en session med fotografenOMG!
Jag skulle nästan kunna döda för att ha så vackra foton på min häst (och mig)!
Vissa var verkligen Magiska!
Bildbomb på oss
Foto Andréa Kjellberg
Fina fina fina StormProvade en sadel som inte passade idag. Men här är lite bilder på fettot när hon fick springa lite.
Bildbomb på oss
Foto Andréa Kjellberg
Tack!! Verkligen jättekul@Catrool på tal om bilder . Vilket fint reportage om er och gården i Cheval
Och Här kommer bilderMissade kvalet igår i mantorp, men dom var nära och en åttondeplacering blev det med fina 75,8% (8/29 startande) endast 3 st nådde kvalgränsen , det var en tuff bedömning men det bör det ju vara Ett till försök på tisdag, spännande det här! https://www.instagram.com/p/BJ5n3sHAhUN_WBJG5B-SVC9zch6-PmyeoxqBoo0/
Ja hon är ju typ 135 cm. Tror att jag önsketänkt när jag trott att hon varit maxad C-ponny. Vi ska prova att mäta henne i helgen. Och ja "sommarform" Skitfet är hon! Och då har hon ändå gått på "ponnybete". Blir bra när vi ska stalla in om två veckor. Hon är världens matvägrare så hon brukar smalna till sig över vintern.
Jag är liksom 170 cm, men hon dör förhoppningsvis inte av att jag rider in henne och utbildar henne.
Och Här kommer bilder
Ja hon är ju typ 135 cm. Tror att jag önsketänkt när jag trott att hon varit maxad C-ponny. Vi ska prova att mäta henne i helgen. Och ja "sommarform" Skitfet är hon! Och då har hon ändå gått på "ponnybete". Blir bra när vi ska stalla in om två veckor. Hon är världens matvägrare så hon brukar smalna till sig över vintern.
Jag är liksom 170 cm, men hon dör förhoppningsvis inte av att jag rider in henne och utbildar henne.
Idag har vi äntligen efter ett års väntan fått träna för vår dressyrtränare, det var sååå roligt Har ett par bilder att bjuda på
Bildbomb på oss
Foto Andréa Kjellberg