Litet troll och sin husse. Hon ser ut som en miniatyr ponny bredvid honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, trodde först att det var en liten Welsh Mountain! Hon är himla sötLitet troll och sin husse. Hon ser ut som en miniatyr ponny bredvid honom.
Var tvungen att ta lite bilder i den första riktiga snön för i år. Portugisisk riddräkt är dock inte riktigt gjord för det här klimatet. Brrr...
Hur hög är han nu egentligen? Han ser ju gigantisk ut din jättefux ^^ men fin är han iafVi bombar väl lite då
Inte lätt att vara blivande dressyrhäst, aldrig får man vara ifred från matte tränar lite början till skänkelvikning!
Hur hög är han nu egentligen? Han ser ju gigantisk ut din jättefux ^^ men fin är han iaf
Man blir höjdrädd bara att se han på bild! men läcker är han!Vi bombar väl lite då
Inte lätt att vara blivande dressyrhäst, aldrig får man vara ifred från matte tränar lite början till skänkelvikning!
Måste bara! Du och jag har tydligen samma hovslagare. Min tjej är ju också rätt stor så senast så frågade han hur stor min var. När jag berättade hennes höjd (ca 179 cm) så var han tvungen att skryta om att han minsann skodde en ännu större häst, och syftade på din . Jämförelsevis är ju min ändå en ganska behaglig storlekMätte med vattenpass efter ridtur, 187 i manke och 177 på ryggen Tack så mycket!
MORR videon funkar ju inte att se på mobilen, bara på datorn. Måste bli bättre på det tekniska