Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Om du kommer på det så får du hojta till! :)

Ska kika igen på hm men såg bara tiger filten sist jag va där och den är ganska tjock! Men ska införskaffa den iaf! :) Blir nog en sväng till Ica Maxi också, vet att det finns en hel del barbapappa där! :) Får hålla tummarna för att syster kommer iväg till Gekås!

ja vi hade supertrevligt !

haha jag tycker fortfarande hon ser ut som en liten bebis, eftersom hon är så himla ljushårig och ser därför flintis ut :D

Jag har två från gekås som jag fått men såg en annan likadan i en affär som heter mix i kristianstad. den hade hal baksida- den från gekås har plysch...
Kan tipsa om en i samma material som gekås på hennes. Med Lilltiger i blått och hello kitty i rosa ;)
Behöver jag säga att jag blev en hundralapp fattigare- jag är verkligen en filtnörd...

Såg att du hade hennesfilten nu... Det är samma tjocklek som gekås alltså.
Den andre var lite halare och kändes sval- (jag har en i mexx som jag oxå fått i det materialet)

Senast ändrad:

Jo jag kommer att införskaffa den blå lilltiger filten också!
Det kommer ju iaf bara bli kallare nu så då blir dom filtarna bra! Ska spana in barbapappa filtarna på åhlens också! Hade glömt av dom!

Tack för tipsen alla!

Va duktig hon är! :)
Kul med film, nu när man tar så mkt kort glömmer man av att filma! Måste jag bättra mig på sen!

Detta kommer få bli en blivande tavla hemma hos oss:

version-01cee60a337d81f2b89e4d5507fac793

:love:

Det är min kära syster som tagit fotot och redigerat den :bow:
Men javisst använder hon ps! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV