Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Misstänker att detta kommer hända några fler gången :p hihi!

Din Milton va jätte söt på bilderna! Vart är den filten köpt? Jag :love: barbapappa!!

Hahaha, jag är övertygad om att det kommer hända fler gånger, ja :D
Tack! Jag vet inte var den är köpt, ska kolla om där är en lapp på den. Han ligger och sover med just den filten just nu, så jag vågar inte in och böka rundor och riskera att han vaknar, så återkommer på med svar ;)

Hahaha, jag är övertygad om att det kommer hända fler gånger, ja :D
Tack! Jag vet inte var den är köpt, ska kolla om där är en lapp på den. Han ligger och sover med just den filten just nu, så jag vågar inte in och böka rundor och riskera att han vaknar, så återkommer på med svar ;)

Förstår att du inte vill störa honom! Det är ingen brådska!! :)

Smyger in med ett litet tips... Har en likadan barbapappafilt och min är köpt på Gekås :)

Åh sikken supergo liten söt tjej My har hunnit bli, det känns ju som år och dar sedan vi sågs =/

( På tal om snögubbe och sandslott, vi har planerat att åka till Götet ev i december om ni är hemma måste vi träffas då, sedan är en sommarresa inplanerad också så då gör ni bäst i att vara hemma då med =P )

vindvissla: Åh superfina familjen på Sverigebesök, när blir Sverige ert permanenta boendeland då ? :D

Tja vi far val se, nasta ar eller aret efter det kanske. Innan de borjar skolan i alla fall. Horde ett radioprogram igar om hur mycket det kostar, folk betalar typ 5000-10000 for uniform+bocker, skolbuss kan kosta 50 kronor om dagen, sen far de ingen mat i skolan heller. Nasta vecka kommer var au pair :bump: sa da blir livet lite lattare tror jag, och jag ska ha tid att snickra mer pa huset.

Förstår att du inte vill störa honom! Det är ingen brådska!! :)

Vet inte var den är köpt, men den verkar vara av märket Björna. Vet inte alls vad det är för märke, någon som vet? Den är toppen iaf - mjuk och mysig och Milton älskar att ligga och snutta med den. Tunn är den, så i sommar har den varit perfekt att para slänga över hans ben när vi varit ute =)

Smyger in med ett litet tips... Har en likadan barbapappafilt och min är köpt på Gekås :)

Ja, men där sa du någon viv - undrar om vi inte har fått den av en släkting som köpte den och lite andra söta barba-saker i Ullared :idea: TACK!!

Jag känner också igen filten. Jag är säker på att jag har sett den någonstans och det var inte på Gekås. Frågan är bara vart...

HM har ju mycket barbapappakläder och sånt, kanske var det där... fast då borde det ju stå något HM-märke på filten. Detta blev visst ett svamligt inlägg eftersom jag inte minns vart jag sett den... ;)

Ja, de har väl sådana kläder överallt. Men just filten ... jag är övertygad om att jag har sett den i någon affär i sommar!!! Jag funderade på om jag skulle köpa den, men valde att inte göra det (inte för att det var något fel på den men jag prioriterade väl något annat just då).

Kan tyvärr inte bidra med nåt tips om filten, men däremot lite bilder på goa moa

I förrgår fyllde hon 10 månader...jisseus!

Vi har varit på semester på Bornholm, och i lekrummet hittade hon en kompis! hon kröp bort, la armen om och kollade vad han pillade med, såg skitkul ut!
31522599.jpg

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_36/31520000-31529999/640x480/31522601.jpg[/[IMG]

[IMG]http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_36/31520000-31529999/640x480/31522607.jpg

31522616.jpg

31522623.jpg

Senast ändrad:

Ni verkar ha haft en härlig semester!!
Men så stor hon såg ut på sista bilden på bilen! Stora fina Moa! :love:

Gekås( jobb) har alla möjliga storlekar & tjocklekar på barbapapa filtar... * tips*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV