Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Men fy :(

Vad gör ni med hunden nu? Dum fråga tänker kanske många, men jag undrar eftersom du inte vet anledningen till agerandet = i mitt fall hade jag aldrig låtit hunden leva vidare hos mig.

Usch just nu HATAR jag din hund, visst är det konstigt? Jag som inte ens har träffat den eller vet vad det är för typ...

Senast ändrad:

Stackars liten! Skickar massor av pussar och kramar till honom (och er...)

Här har ni Tilde som nu är 1 månad och väger 4090 gram!
30378356.jpg

30378355.jpg

30378352.jpg

Här har ni min mästerkock, detta hann han med när jag böt blöja på Tilde.
30378361.jpg

Mina älsklingar
30378362.jpg

Åh....Lilla lilla killen...:( Fick alldeles ont i magen och tårar i ögonen...

En massa varma kramar till er alla.

Nu väger Tilde nästan lika mycket som Isaac när han föddes :D Jag byter blöja i köket nästan hela tiden, igår när jag inte gjorde det satt Sam på barstolen och tuggade på ett äpple när jag kom tillbaka :D Otroligt uppfinningsrika de är! Blev Rasmus saltkaka god?

olgaklara usch och fy mitt hjärta snörptes åt när jag såg bilderna!

Men fy så hemskt. :(

Vilken tur i oturen ändå att det verkar ha gått såpass bra som det gjort... Vill inte ens tänka på hur det hade kunnat sluta. :cry:

Jag kunde samla ihop de på köksbänken i alla fall ;) Han är helt otrolig i köket, ska lukta och smaka på allt och hjälpa till och vispa, röra, blanda. Nästan så det är lite för mycket snart får vi låsa in alla kryddor.

Visst är den där boken helt fantastisk? Eller ja, kanske inte så spännande för oss ;) men helt perfekt för små och gosiga varelser! :bow:

Stora killen! Raggsockorna matchar bra med body och kudde. :D

Bildbomb

Efter åtta månader dyker den första tanden upp, mycket pill i munnen har det såklart blivit!
feb1_72382182.jpg

På kalas
feb2_72382237.jpg

Kryper gör han inte men kana baklänges är han bra på...
feb3_72382302.jpg

Ingen badkruka här inte...
feb5_72382430.jpg

feb6_72382499.jpg

feb8_72382664.jpg

feb9_72382778.jpg

Många små russin!
feb10_72382846.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 757
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar