Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Stooor hon blivit :)

Freyja - Grattis "lilla" tösen i efterskott :bump:

Lite nya. 9½ månad

elias_71483790.jpg

elias3_71484138.jpg

elias2_71484120.jpg

elias4_71484172.jpg

Senast ändrad:

Här är en till kille som blivit stor, lika söt som vanligt :)

-----------

Grattis My!
Vad mysigt det sag ut pa utebilderna. Emilia blir jättearg sa fort man sätter ner henne pa marken, hon gillar inte overall och skor sa jag längtar till varen. Nästa vinter kan vi förhoppningsvis vara ute och leka i snön.

Fast nästa vinter är det säkert ingen snö, i alla fall inte här i Sverige. :mad:

Sag inte sa, det är klart det ska vara snö.
Som tur är har vi farmor och farfar i Alperna sa vi far aka till dom om det skulle vara sa illa att det inte är ngn snö.

Hans frilla är så underbar, älskar luggen :love:

Här är mina troll.

Kittla Tilde under foten, då spretas de rejält med tårna!
30346041.jpg

Rasmus skulle inte sova middag, super envis! Sen hittade jag honom.
30346057.jpg

Lycka är att hjälpa till i köket :love:
30346058.jpg

Förvisso, men vad skulle han heta då, Rembrandt? Totilas? :angel:

Men hallå, Briar såklart :love:

Freyja: Åh herregud, ett helt år redan! Supergrattis till fina fina My :love:

Voltis: Jättesöt din lilla skrutta :love:

( oj jag missbrukar visst :love: idag, men ni har så söta ungar så allt är deras fel ;) )

Åh du han är bra söt din stora kille :love: inte ofta man ser honom här så det är roligt när det dyker upp bilder :)

kl

My tackar så mycket för alla gratualtioner! Idag är det kalasdags för både henne och mig (jag fyller 25 två veckor efter henne, så vi slår ihop våra kalas!).

Jag mår lite bättre nu med lergiganen och allt, vissa dagar är helt okej (dvs illamåendet under kontroll), medan andra (som igår) är helt hopplösa!

//Julia

kl

My tackar så mycket för alla gratualtioner! Idag är det kalasdags för både henne och mig (jag fyller 25 två veckor efter henne, så vi slår ihop våra kalas!).

Jag mår lite bättre nu med lergiganen och allt, vissa dagar är helt okej (dvs illamåendet under kontroll), medan andra (som igår) är helt hopplösa!

//Julia

Lergigan var den enda räddningen för mig :D Dock kunde jag inte äta comp så jag fick snällt vara trött av Forte

Storskrutt 2 år och kan själv

Lillskrutt 4 veckor

Egenhändigt påkommen gungamning i trikåsjal och kolikig bebis. Här har han däckat...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 764
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar