Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Nej men fy!:eek:

Men tur ändå att det inte blev värre. Såren läker ju.

Hur tog lille Gustav det då? Blev han mycket rädd/chockad?

Mitt goa lilla barn Viktor "Norpan". Han är nu 2½ vecka. På bilden alldeles nyutkommen.

PICT0419.jpg

Emilia väntade till 10 manader innan första tanden kom, men da kom tva med bara ngr veckor mellan.

Samma med mig och mina syskon, vid 10 manader fick vi vara första.

Vad olika det är! :laugh: Theo, 10 månader, har 8 tänder!

..och Emil 7 månader har 6 små gaddar! Galet olika, men tur är väl det, tänk så trist och förutsägbart det skulle vara annars :p

Eyz: Ja boken är jättesöt, fast Emil tittar bara konstigt på mig när jag sitter och säger "muuuu säger kossan, och titta där är bonden" ;) Haha men det kommer säkert bättre tider, ser fram emot att få läsa böcker för honom på riktigt liksom..
Haha helt off topic så såg jag en bil som hade EYZ som regnummer, gissa om jag kollade till både en och två gånger :D

kl

Isaac fem veckor, svårflörtad när kameran är framme men jag tror det här ska föreställa ett leende :D

Sam och favoritleksaken :D

Vi har ingen snö, vi har gegga istället :D

Men Vindvissla då!!!
du måste ju lära grabben att jobba korrekt!:eek:
Böja på knäna :cool:;)

Nä jätte söta och klart motorsågar är skoj, verktyg och annat riktigt.
Funderar på om jag ska gå på en loppis och hitta lite gbilliga riktiga saker han får skruva sönder vår illbatting. Ibland får han ju ihop saker igen, men jag tror inte pappa skulle uppskatta att få sin riktiga motorsåg isärplockad av vår grabb :rofl:

Jag hade gärna tagit gegga istället för snö nu! Nu är jag less!

Mysigt att fånga smile på bild. Tilde ler med hela kroppen när hon ler, men då är kameran långt bort såklart.

jaaaa... det finns massor med bilder, men min PC har varit så seg ett tag så jag har snott min mans Mac (hualigen) och då har jag ingen koll på hur man laddar upp bilder.. :o
Men det är dags att tömma kameran, så jag får klappa pc:n medhårs och fixa det....
Så bilder kommer.... snart.... hmrr

Så där, nu har jag umgåtts lite med PC:n.

Dagens lunch var plättar med glass och blåbärssylt:
CIMG1218.jpg

Lek i snön, vi har grävt en tunnel.
CIMG1208.jpg

Snö är gott
CIMG1105.jpg

Fick hårsnoddar i julklapp
CIMG1165.jpg

Julgransplundring
CIMG1128.jpg

Ris, någon?
CIMG1118.jpg

Julklädd, i samma klänning som jag hade på julen i samma ålder
CIMG0967.jpg

mera:

trött på juldagen
CIMG0995.jpg

Nyårs-mys med en katt
CIMG1019.jpg

Efterrätt: Vaniljsås direkt från skålen!
CIMG1035.jpg

CIMG1040.jpg

krypa tunnel var väl inte det skojigaste... men att åka pulka ner för snöhögen; det var grejer det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 753
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar