Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Det är verkligen full fart pa henne, inte ens still när hon sover.
Hon har tva lägen, jätteglad eller jättearg. Oftast jätteglad som tur är.

Hehe låter som vår sputnik här hemma. Jag har en hund också som är likadan, henne brukar jag kalla Bexie av-och-på för hon springer hela dagarna och sen kommer hon in och rör sig inte på hela kvällen och natten, tills jag kommer ner på morgonen, då hoppar hon framför ytterdörren tills jag släpper ut henne :D Det är bra med företagsamma barn, speciellt när de jobbar med dig. :D

Mina godingar :love:

Vad kul, stoppar man in fingret här så börjar han suga! :bump:

Sam läser bok för Isaac. Isaac tittar på lampan :D

Hur glad som helst

Vad söta dom är :love:

Calazirya: Hon är så otroligt go din Ella, och vilken fin klänning! Jag är lite småförälskad i Villervalla jag..;)

IrpaSnirpa: Vilken tjusig makup, tränar inför tonåren kanske ;)

Olgaklara: Fina lilla killen, ser ju mycket bättre ut nu...skönt att han mår bra!

Turbofling: Gullungen :love:

Senast ändrad:

Stora killen som blivit 2 ar.
Kan tänka mig att pappan gillade bilen :)
Min sambo längtar till Emilia blir lite större sa han kan köpa sana leksaker till henne.

detta lyssnar ja på hela dagarna (och utvalda stunder på nätterna) och kan inte få nog av det. :love:

11 veckor i förrgår!

Moa kom helt av sig i sitt munpruttande nu, tittade helt fascinerad på Matilda:D
Min håller också på sådär, men jag kan säga att om nätterna får jag nog rätt snabbt:p

Ja Villervalla, Molo och Geggamoja är poppis här hemma. Älskar kläder med starka färger :)

vindvissla: Vilka goa bröder, inom kort skriver man nog : Hihi Bröderna Bus

Cilla: Men himmel vilken liten charmtös..

vindvissla: Vilka goa bröder, inom kort skriver man nog : Hihi Bröderna Bus

Ja jag tänkte om man binder fast dem i varandra så kan de ju inte rymma åt var sitt håll i alla fall :D Om han är lika snabb som Sam med att börja gå har jag 7.5 månad kvar innan det är full rulle här hemma! :bump: (jag ska försöka se det som gratis träning tänkte jag :D)

haha, nu kom jag att tänka på vad min min systerson Lucas 8,5 månader gjorde när jag spelade upp Olgaklaras klipp med Gustavs nya kommunicationsljud....
tokgrät såklart.
han blev livrädd för det hemska ljudet. :o:love:

är ju så skönt, nu äntligen kan jag börja känna att det är värt allt och att jag faktiskt älskar henne som min dtter och inte bara se henne som min plikt att ta hand om! å jag har längtat efter den känslan kan ja lova er....

haha, nu kom jag att tänka på vad min min systerson Lucas 8,5 månader gjorde när jag spelade upp Olgaklaras klipp med Gustavs nya kommunicationsljud....
tokgrät såklart.
han blev livrädd för det hemska ljudet. :o:love:

är ju så skönt, nu äntligen kan jag börja känna att det är värt allt och att jag faktiskt älskar henne som min dtter och inte bara se henne som min plikt att ta hand om! å jag har längtat efter den känslan kan ja lova er....

:eek:

:rofl::rofl:

Gustavs framtid kanske ligger inom skräckfilms branschen :D

ja, ja tror det!

det började med U, men har gått över mer å mer på skorrande R. om hon inte ser en snygg lampa eller fin tavla, då låter det uh-uh-uh-uh-uh-uh-uh.

å igår sa hon sitt första ord!
det blev KO. :angel:

HAHAHA :D

-Hohooo
-Slooooota!!

Jäkla gosnöre hon är, gud vi måste verkligen ses igen nu någon gång.

Hipp hurra för lilla Ailie som har fyllt 2 år :-O

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 753
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 951
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar