Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Hihi en sån goding :love: Det är skoj att se barn i samma ålder som ens egna tycker jag! Hon är superduktig på att prata och sjunga! Fast jag har kommit på att Sam nog pratar irländska, jag förstår ingenting :D

Ja alltså det är skoj att se barn i alla åldrar såklart:D men lite extra med de i samma ålder...

Senast ändrad:

Jaa, det måste vi verkligen! Ailie skulle älska det. Hon tycker det är så roligt med små barn. "Titta mamma, liten bebis!" :rofl:

Då förstår jag att du får problem. Jag som tycker det är nog svårt att hänga med i Ailies svenska, irländska så hade jag varit körd. :angel::D
Brukar man inte säga att barn som är tvåspråkiga brukar ta lite längre tid på sig att börja prata, eftersom det är två språk dom ska ta in och lära sig?

:D

30425376.jpg

Hade han knäppt typ 0,1 sek senare hade man inte sett ögonen för kinderna hade vart ivägen :D

Och det finns massor av mysbebismull på henne, tar ett tag att bada alla veck. Och hon har ju Robinson-Anders tuttar enligt hennes morfar :mad:

Ja vi har också veckproblem i det här huset :D Att små söta bebisar kan lukta så unket i alla veck, det borde vara förbjudet hihi.

Haha skön 1a bild med fötterna. Efter att vi fick montera isär en högtalare för att få fram fjärrkontrollen har vi fjärkontrollsförbud ;)

Och vi blev tvungna att ge Ludwig en alldeles egen fjärrkontroll eftersom våra andra blev fuktskadade :angel:

Rasmus stoppade in fjärkontrollen i konan i högtalaren ;) Där inne hittade vi även en strumpa och lite andra saker. Och de var bara han som fick in handen där!

Jäklar var det är matchmaking på gång här :D
Senaste tiden har det ju bara kommit tjejer i princip, så får hoppas det kommer lite killar här i vårtråden :D Chelsea får nappa ett lammkött sen hehe.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 752
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 950
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bolån, hur ska man tänka?
  • Borstning av tänder
  • Valet i USA