Status
Stängd för vidare inlägg.
S

suliss

Hej.. Jag tänkte att det finns ju "bildlekar" i ridning kategorin, så kan vi ju skapa en här! (förlåt om det redan finns flera)

Man gör så här:

Den första som skriver lägger ut en bild/skickar en länk på en hoppbild.Sen så skriver den under bilden : te.x jag vill se en häst som hoppar LD. Och då ska nästa person fixa en sån bild/länk och sen göra en egen önskning. Det finns massa att lägga ut om,te.x jag vill se en arab hoppa.

ALLTSÅ BARA HOPPNING,INGET ANNAT.OCH FÖLJ MED I INLÄGGEN OCH LÄGG INTE BARA UT,UTAN VÄNTA PÅ DIN TUR! :)

Kom ihåg, bara hoppning!! :)

Sv: Bildlek

pic_show_id18867422.html

(halvblod 181cm hoppar 56cm)

Önskning: Jag vill se ett varmblod hoppa 50cm :D

Sv: Bildlek

men tänkte att jag gör en ny eftersom alla fuskar ju hela tiden på den :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 223
Senast: Palermo
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
964
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat