Sv: Bilder!

Första gången vi testar på fälttävlan!
Ignorera mina extremt långa stigläder!

40237_1183415627.jpg

82575_1183415624.jpg

96659_1183415611.jpg

64073_1183415619.jpg

Är det på Nilslund?

Vi har några små terränghinder hemma som vi brukar hoppa:D
Här hoppar jag mitt russ Trassla, hon tycker det är jättekul:banana:
19072569.jpg

här kommer en bild där det gick lite fort :love: såå vi hann ju knapt att fastna ju :angel:
kalif-1.jpg

:eek::love: Herregud, min drömhäst som barn!!!!:love:
Hade en sån som leksakshäst och drömde om att gå in i en djuraffär och säga att jag ville ha en sån häst, guud vilken härlig!!:love:

Va heter rasen?:d

Nej det är jättesvårt när man oftast rider själv,som jag, jag tyckte jag gav bra med eftergift när vi hoppade på banan men så spelade min syster in en film när jag hoppade en dag och när jag såg så märkte jag att jag satt och höll emot henne hela tiden. Min lilla tjejj är otroligt het när det gäller hoppningen så jag har väl vant mig vid att göra så för att hon inte ska dra iväg efter hindrena men sen när jag började släppa efter mer så märkte jag att hon blev lugnare hihi, logiskt eftersom vem vill bli konstant dragen i munnen :D

Varken högt eller från tävling men lite terränghinderbus med haflingern:). Vet inte om han eller jag hade roligast:)
19309474.jpg

En bild på vår 19-åriga ponny som älskar att hoppa terränghinder! Måste ju låta gamlingarna vara med emellanåt också...:)

a1d4016b66d0a4b7ef1aac18f9b9675b.jpg

Lite bilder från min första, och hittils enda, ft-tävling. Jag var 11 och red B-ponny, det är en del år sen nu..:angel:

15889105.jpg

15889106.jpg

15889021.jpg

Liknande trådar

Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 488
Senast: Otherside
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Fiorano
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 934
Senast: Robina
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
840
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V