T

thoskan

Hejhej!

jag vill gärna se en massa fina, bra, dåliga och roliga terräng bilder!:) så mkt som möjligt! snälla!!! :D

Sv: Bilder!

Tyvärr har ryttarens hjälmöverdrag blåst bort så han ser lite mongo ut. Men ponnyn är fin. :)
thunderstorm.jpg

Träning i nysnön.
callistos.jpg

en liten bildbomb från mig.. :angel:

jag o pållen på första terrängträningen ever (sept 07) :D

precis suttit upp

070913018_.jpg

wiiiee!

070913008_1.jpg

070913009_1.jpg

sötnosen :love:

tyvärr inte så mkt bilder med oss "in action", pappa var inte så snabb med kameran :p

Underbara ponnyn :D
Munboro Teddy
98/99
Hoppas ja ej hittar en stor häst så du får stanna hela året ut....

_DSC0017.JPG

SM 2007
_DSC0018.JPG

SM 2007

Finland 2007 Finska mästerskapen för Juniorer och youngrider (ja e ej finskmedborgare:P)

Senast ändrad av en moderator:

bra! :D mer bilder! dom som är inlagsa är as fina!! :D:D

Här kommer ett på bilder på mig och min ponny på vårat första fälttävlansläger :D

Tycker denna är lite cool :angel:
smiiis418.jpg
[/IMG]

Bara älskar denna bilden! :love:
smiiis397.jpg
[/IMG]

Bara för att du är så snäll Novali kommer en grå.:angel:
Ett litet tips till Bettibets, på Buke finns under Datorer en nålad tråd om hur man lägger in bilder.
Hobartft6.jpg

Nu skall vi inte vara såna :mad:

Jag som lagt in en hel FILM själv ;)

Skulle jag väl knappast tro eller :angel: För att det skall kunna räknas som själv måste du ha laddat upp den på datorn för att sedan lägga in den på ett webbhotell, inte bara hämta den från Svt´s sida :devil:

Underbara ponnyn :D
Munboro Teddy
98/99
Hoppas ja ej hittar en stor häst så du får stanna hela året ut....

_DSC0017.JPG

SM 2007
_DSC0018.JPG

SM 2007

Finland 2007 Finska mästerskapen för Juniorer och youngrider (ja e ej finskmedborgare:P)

kikade på dig i hofors i somras, och jag måste säga - FY SJUTTON vilka läckra färger ni har! ;) Teddy passar grymt bra i svart och knallrosa! :D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 488
Senast: Otherside
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Fiorano
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 934
Senast: Robina
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
840
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V