Bilder ston o avkommor!!

Salandge

Trådstartare
Jag minns att det fanns en tråd med bilder på hästar och deras färde för att tag sedan. Nu vill jag se bilder på era hästar och deras mammor!!

Jag kan börja..
fjupp3.jpg

Här är min tvååring Silverstone...
mys2.jpg

...och här är mamma Amy

Dom är inte så lika i färgen, han ser nästan prick ut som sin pappa men huvudena är lika tycker jag!

Sv: Bilder ston o avkommor!!

Detta är min tvååring, när hon var föl. Hon är e. Quite Easy, mamman som skymtar bakom var e. Raimondo. Ingen av hennes avkommor blev lik henne till utseendet.

Qa.jpg

Har två ston. Har tyvärr inga mindre bilder att visa :smirk:
Det andra stoet har bara fått ett föl hos oss (i år) så de är inte så lika än i alla fall :D lägger inte ut foton på dem, finns att se på min hemsida

Ena stoet:
gazette_040717.JPG

och hennes avkomma som är ett år:
glamour_uppst6_040904.JPG

Dom är ju inte lika till färg men jag tycker att de är väldigt lika typ-mässigt.
Båda har väldigt ädla huvuden och på minuskontot är att de har ett j*kla humör. :D

Soraya (ta bort http://) är mamma till dessa två, dock två olika pappor.
E: Aladdin Rc66
grset2.jpg

e: The Hale Helios
DSC01084.jpg

Sedan har jag mitt halvblod e: Robin Z med ett föl e: Last Liberty vid sidan. Vissa likheter kan man ana, annars är fölet mkt ädlare än mamman.
DSC01092.jpg

PICT0042.jpg

jora. Köhls Qulami RWR 53 (e. Balans RWR 5 - C C Barwn RW 2)
sofiemison.jpg

och son (skimmeln alltsa) - Sörgarns Dino (e. Bostorps Bravad RW 76)
srk.jpg

Mamma e. Vivaldi - Unesco (kortet taget 5dagar innan hon fölade)
138409895buVtTS_ph.jpg

Sonern e. Donnerfly
171115125WPifbL_th.jpg

Detta är hennes första föl & jag tycker de är väldigt lika

Inte jag heller. Hur gör ni för att få ut bilderna direkt utan att länka???????

om ni går in på Cissinys hemsida så kan ni se mina ston med avkommor... gå in på föl i helsingborg i juni månad! Hon är verkligen duktig på att fotografera!

http://img.photobucket.com/albums/v430/busan/lilleman0024.jpg

Men det funkar ju inte. :mad:

Kopiera BARA adressen - inget annat får finnas med när du klistar in. Kolla i förhandsgranska innan du postar så ser du ju om det fungerar.

Hoppas du förstår hur jag menar.

Går det endast med bilder från hemsidor fortfarande eller kan man använda någon ifrån datorn?(Med tanke på att man kunde ha användarbild direkt ifrån datorn så undrar jag).

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 223
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka