Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
inte helt hundra på när eftersom det var en tjuvbetäckning hos förra ägaren, men troligen har gon gått över 2 veckor nu i helgen... Juver som en mjölkko ut i spenarna men inget händer!!!
Oj vad magarna växer. Här har nog den lille vänt sig för jag tycker att magen är mindre eller kanske inte mindre men mer runt om. Innan var det mest baktill och nu känns det som att det har jämnat ut sig. I samband med att magen ändrade sig så var juvret lite svullet under ett par dagar och hon åt sämre. Nu är juvret som innan mao syns inget och aptiten är lika god som den alltid är ;-) Kameran är riggad härhemma och bebis väntas i slutet av april början maj så än är de tju ett tag kvar.
Kul att du gillar henne!
Var försiktig så jag inte tar dina ord för allvarligt kommer se om det finns något intresse för henne i aveln efter detta föl. Jag älskar verkligen denna häst men måste skära ner på antalet. Hennes mamma har ju lämnat många fina ungar
Magen börjar bli riktigt stor nu men tyvärr har Garbo blivit skuggan av sig själv på grund av den nedrans hovbölden hon drog på sig tidigare i veckan, konstigt hur en häst bara på ett par dagar kan gå från frodig och fin till benrangel över korset Nu är det ännu mer kraftfoder som gäller så får vi se om hon lägger på sig något, fri tillgång på ensilage av superkvalitet har hon redan så där kan jag inte göra mycket mer.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.